צילומי הריון בטבע - צילומים מהאגדות!

 

צילומי הריון, צילום הריון בטבע - דנה אופיר 9

הריון הוא זמן יוצא דופן עבור כל אשה, זמן בו אנחנו חוות שינויים רבים בגופנו ובנפשנו בכל מיני אופנים מעניינים ומסקרנים. יחד עם השינויים האלו מגיע צורך עז לחגוג את את הבטן העגולה, השיער המתמלא, הזוהר בפנים, השפתיים החושניות ואת כל הגוף המופלא הזה שמייצר בתוכו חיים שלמים.

אין דרך טובה יותר לחגוג את הפלא הזה מאשר סט צילומי הריון בטבע מיוחד במינו.

נשים רבות בוחרות לעשות צילומי הריון לבד או עם בני או בנות זוגן ומשפחתן, צילומים אשר משאירים זכרון מתוק לעוד שנים רבות בצורת אלבום מושקע וגם כחוויה מעצימה ומרגשת.

אני מציעה לך לקחת את חווית הצילומים צעד נוסף קדימה
ולשדרג אותה ליום צילומים מהאגדות בטבע!

מתחילים בבחירת לוקיישן מיוחד אשר מתאים לך ומשקף את מי שאת ואיך שאת רוצה שבוק הצילומים יראה, קובעים  שעה שבה התאורה הכי טובה, כי אין על תאורה טבעית, והופכים את חוויית הצילום למיוחדת במינה ובלתי נשכחת.

 

אז מה הופך את הצילומים בטבע לכאלו מיוחדים?

  • בוק התמונות שנוצר מהצילומים בטבע הוא בוק אומנותי, את משתלבת עם הטבע שסביבך, הזוהר הטבעי, הצבעים והמגוון הרב מעניקים לתמונות עוצמות שונות מבוק רגיל בסטודיו.
  • זה המקום שלך לבטא את עצמך! לבחור לוקיישן שמייצג אותך, שתרגישי בו בנוח ושתרצי להסתכל עליו ולהתרפק על החוויה והזכרון שיצרת לעצמך ולמשפחתך.
  • הרקע והתאורה הטבעית! כמה נפלא הוא רקע טבעי, פראי ומפתיע. רקע חי ונושם גם דרך התמונות ויוצר אפקט שונה מרקע של טפטים שטוחים בסטודיו. התמונות יוצאות מעניינות ומלאות הפתעות ופרטים לא צפויים שמוסיפים לייחודיות של בוק הצילום. והשמש כתאורה טבעית מבליטה את הזוהר שלך ומשדרגת כל צילום.
  • הזדמנות נהדרת לצאת מהמסגרת, להזמין את בן או בת הזוג וגם את הילדים ולהפוך את יום הצילומים לכיף עבור כל המשפחה, כיף שישתקף לאחר מכן בתמונות ויוסיף לאותנטיות שלהן.

ואם בכל זאת בחרת שהצילומים יהיו יותר אישיים לך אז ראי זאת כהזדמנות מצויינת להשתחרר, לחגוג את הגוף שלך ולהרגיש נשית ומועצמת יותר מאי פעם, יש משהו בעוצמות של הטבע שנותנות תחושה של חופש ואנרגיה מחודשת.

 

כל מה שנשאר לך הוא לבחור את המיקום המושלם לסט הצילומים, להצטייד במספר סטים של תלבושות ואביזרים המתאימים לך. בני משפחה אותם תרצי לשתף בחוויה ופשוט לשחרר ולהנות מחוויה של פעם בחיים, חוויה מהאגדות!

 

שלכם,
דנה אופיר