צילום אומנותי לאירועים

 

אם בעבר הסתפקנו בצילומי משפחה או זוגות סטנדרטיים, כיום ניתן לקבל לאירוע צילום אומנותי. במאמר זה נסביר מהו בדיוק צילום אומנתי לאירועים, וכיצד גם אתם תוכלו לקבל מהאירוע מזכרת מצולמת בדמות צילומים מקצועיים.

צילום אומנותי לאירועים – טרנד חם אותו מומלץ לאמץ לקראת האירוע שלכם

ענף האירועים בישראל חווה שינויים משמעותיים בעשור באחרון, כחלק מעלייתן של הרשתות החברתיות והחשיפה הרבה אותו מקבל כל אירוע, גם כאשר מדובר באירועים קטנים או גדולים. לעשה, אם בעבר צילומים של אירועים נחשבו לסטנדרטיים למדי, כיום הטרנד המוביל בענף הצילום הינו צילום אומנותי אשר מתבצע ע”י צלם/ת מיומן, ובאמצעות ציוד צילום דיגיטלי.

 

במה שונה צילום אומנתי מצילום סטנדרטי?

צילום אומנתי, בשונה מצילום סטנדרטי הינו צילום אשר מתבסס על קומפוזיציות צילום ייחודיות בשילוב טכניקות צילום מגוונות המאפשרות לתפוס רגעים באופן טבעי, לעיתים בשילוב של צבעים חזקים או רכים, כמו גם בשחור לבן. מדובר בטכניקת צילום ייחודית אשר כוללת משחק של אור וצל, כאשר הצילום מתאים הן בעבור צילום של נוף וכן צילום תוך כדי תנועה.

 

האם צילום אומנתי מתאים לכל אירוע?

בכל הקשור לצילום אומנתי למגזר הפרטי, השמיים הם הגבול וניתן לקבל צילום אומנתי לאירועים גדולים וקטנים: חתונות, בר/בת מצווה, חגיגת אירוסין, מסיבת רווקות ועוד. עלות של צילום אומנתי משתנה בהתאם למוניטין ולוותק של הצלם, וכן לתוצרים אותם תרצו לקבל – החל מתמונות סטילס ועד וידיאו ערוך המשלב את התמונות באופן אינטגרלי. במידה ותרצו לקבל צילום אומנתי איכותי באירוע, מומלץ לשלב גם אלמנטים קולינריים כדוגמת מגשי אירוח באירועים אשר משלבים מטעמים וקינוחים בצבעים ובטעמים עזים המשתלבים באופן מושלם עם הצילום, לשם השלמת התמונה השלמה המרכיבה אירוע מושלם ובלתי נשכח.

 

צילום אומנתי – רגעים שכיף לזכור

באמצעות צילום אומנתי תוכלו לאגד את הרגעים הקסומים ביותר בחיים, ולתפוס רגעים מיוחדים ובלתי נשכחים אשר מתרחשים ממש בזמן האירוע או לאחריו. צילום אומנתי יאפשר לכם ולאורחים שלכם לחוות את האירוע במלואו ולקבל זיכרון צילומי בלתי נשכח, בעלות כספית אטרקטיבית. סטודיו מקצועי לצילום המשלב יחס אישי ושימוש במצלמות איכותית יבטיח את כדאיות ההשקעה, ויספק בעבורכם הגשמה של חלום בדמות צילומים אומנותיים משפחתיים, זוגים או יחיד המתבצעים תוך כדי תנועה או באמצעות לכידה של סיטואציות מרגשות בהן לא ניתן להבחין, אלא רק לאחר קבלת התוצר הסופי המתקבל כתוצאה מצילום אומנתי, מקורי ומקצועי.