המזכרת האולטימטיבית לכל בת מצווה

 

בוק בת מצווה

מזל טוב! הילדה חוגגת בת מצווה ואתם כבר בשיא ההכנות והסידורים?

מתכננים את האירוע עד לפרטים הקטנים?

מדידות לשמלה המעוצבת של ילדת המצווה, בבגדי ההורים והאחים,  בוק בת המצווה כבר צולם, הנאום המרגש כבר נכתב, האולם נבחר וכל המוזמנים יודעים שבקרוב הם יגיעו לשמח אתכם ביום המיוחד שלכם.

 

אבל רגע לפני שאתם נושמים לרווחה שהכל כבר סגור, תחשבו על סוף האירוע ועל היום שאחרי – תחשבו על המזכרת.

הלא השקעתם כבר כל כך הרבה באירוע בקפידה ממש עד הפרטים הקטנים והאיכות הגבוהה. לא חבל שאחרי כל ההשקעה הזאת תרגישו שבסוף האירוע משהו חסר לכם?

מהי המזכרת האולטימטיבית שתהפוך את בת המצווה לבלתי נשכחת עבור המוזמנים?

 

נכון שכבר יש צלם אבל צריך לזכור שהיום הנוער וגם אנחנו, בואו נודה, חיים בעולם מהיר, רוצים את הכל כאן ועכשיו ומה לעשות שלצלם מקצועי לוקח זמן לפתח את התמונות מהאירוע ולשלוח אליכן את האלבום.

הפתרון האולטימטיבי למזכרת מאירוע בת המצווה הוא הדפסת תמונות על מגנטים!

אל תדאגו! גם אם סגרתם כבר את הצלם, אפשר להביא בנפרד צלם מגנטים מקצועי מאתר חיוכים.

יש משהו מרגש בהליכה ללוח התמונות הממוגנטות וחיפוש אחר התמונה שבה אתה או קרוביך מופיעים ברגע קטן שנצרב לעד על אחד או יותר מהמגנטים.

 

פינת המגנטים יוצרת עוד דבר חשוב – יש סביבה קהל המחפש אחר התמונה שלו ופתאום האורחים פוגשים זה את זה, צוחקים ומחליפים מגנטים זה עם זה והפינה הופכת לאטרקציה בפני עצמה.

צלם המגנטים הוא קצת פחות רשמי, מסתובב בין האורחים, תופס אתכם מדברים, צוחקים, מנשנשים  או רוקדים ושומר לכם את הרגע הזה על מגנט למזכרת נעימה.

בזכות צלם המגנטים כל אחד ואחד מהאורחים יוצא עם מזכרת מהאירוע וגם כמובן אתם, החוגגים, זוכים לקבל את כל המגנטים על דיסק בשביל עוד מזכרת שתישמר לכם מהאירוע.

ניתן לעצב את המגנט עם מסגרת מיוחדת ואישית ועם תאריך האירוע בסגנון לבחירתכם ואפילו לצרף ברכת תודה לאורחים שאיבדו ובאו לחגוג איתכם.

 

מה שחשוב לבדוק לפני שבוחרים את צלם המגנטים, היא איכות החומר, חוות דעת מלקוחות קודמים כדי לוודא שהמגנטים יישארו על מקררים רבים לזמן רב. לוודא שהמגנטים איכותיים ועשויים ציפוי שישמור עליהן לעוד הרבה זמן.

עכשיו אתם יכולים להיות בטוחים שהאירוע מטופל עד הפרטים הקטנים, מתחילתו, עד סופו ולעוד הרבה זמן על מקרריהם של האורחים הנכבדים.

 

שלכם,
דנה אופיר