בוק הריון בטבע - רק את ואמא אדמה

צילום הריון, צילומי הריון בטבע - דנה אופירכשאת מדמיינת את צילומי בוק ההיריון שלך, מה את מדמיינת? מה את רואה בעיני רוחך מלבד אותך, עומדת במלוא יופייך ועם בטנך העגולה והיפה? האם את מדמיינת את עצמך בסטודיו נעים ומואר? או אולי את דווקא נהנית לדמיין את עצמך מוקפת שדות ועצים? אחד הדברים היפים בצילומי הריון הוא שהכל כמעט פתוח לבחירתך. אם את מדמיינת את בוק הצילומים שלך בטבע, ורוצה לדעת יותר, אז הגעת למקום הנכון. הנה כל מה שחשוב לדעת על צילומי בוק הריון בטבע.

 

את ואמא אדמה

עוד מעט תהיי אמא. אולי בפעם הראשונה, אולי בפעם השנייה או השלישית. אם את טיפוס שמתחבר לטבע ואוהב אותו, מה יכול להיות יפה יותר מאשר להצטלם בהריון כשאת מוקפת בנוף היפה והטבעי של אמא אדמה, באורה הרך והחם של השמש, עטופה בליטוף העדין של הרוח? צילומי הריון בטבע, לעומת צילומי הריון בסטודיו (שלהם יש את היופי והיתרונות שלהם), מאפשרים להשיג תמונות עם אווירה מיוחדת, טבעית, משוחררת ונינוחה מאוד.

 

איפה אפשר להצטלם

אם את רוצה לעשות לעצמך בוק הריון בטבע מיד נפתחות בפניך אפשרויות רבות. את צילומי ההיריון ניתן לעשות במגוון מקומות שונים – בין שדות וכרמים, בחורשת עצים אהובה ליד הבית, בחוף הים, באתרי עתיקות וארכיאולוגיה יפים ובשלל פארקים ברחבי הארץ. האפשרויות הן כמעט אינסופיות ואת יכולה לבחור במקומות האהובים עליך, בנופים שיפים בעיניך או פשוט במקומות קרובים ונוחים בהם את מרגישה בבית. בנוסף, כאשר את מצטלמת בטבע את יכולה לבחור להצטלם בשעות שונות של היום. האור בשעות הבוקר המוקדמות שונה מהאור של שעות הצהריים או של שעת השקיעה. ניתן לבחור שעה מסויימת להצטלם בה וניתן גם להצטלם בכמה שעות שונות ובכך להשיג תוצאה מגוונת של תמונות עם אוירה ואור שונים.

 

להשתנות כמו העונות

אומרים על האישה כי היא משתנה כמו עונות השנה. עוד יתרון שקיים בצילום בוק הריון בטבע הוא שכל הריון וכל סשן צילומים הוא שונה ומיוחד – גם בגלל שכל אישה היא אחת ויחידה ואין הריון שדומה לשני וגם בגלל עונות השנה המתחלפות. צילומי הריון בחורף יהיו שונים באוירה מצילומי הריון שנערכים בקיץ. צילומי הריון נהוג לעשות, בדרך כלל, סביב שבועות 30 עד 34 להריון. בשבועות אלה הבטן כבר בולטת, עגולה ויפה. את יכולה לחשב כבר עכשיו אם שבועות אלו אצלך יהיו בחורף, באביב, בקיץ או בסתיו ולהחליט האם מתאים לך להצטלם בטבע.