צילומי תינוקות - כל תינוק מתמודד אחרת מול קייקסמאש!

אחד הרגעים שאני הכי אוהבת בצילומי תינוקות זה את הרגע שהבייבי פוגש את העוגה. זה פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש איך כל תינוק הוא שונה ואיך כל אחד מגיב לקייקסמאש בדרך שונה.
צילומי תינוקות קייקסמאש נגד הבייבי
צילומי תינוקות קייקסמאש והבייבי (צילום: דנה אופיר)

צילומי תינוקות – כל סוגי הבייבי קייקסמאש:

הבייבי הנלהב – הם אומנם לא רבים, אבל בהחלט מייצרים צילומי תינוקות שווים ביותר.

בייבי הנלהב הוא זה שממש מתלהב מהעוגה ואיך שהנחנו לו את עוגת הקייקסמאש הוא ישר מתחיל לגעת, לשחק, לפרק להנות מהמגע ולמעוך את העוגה.

הבייבי השוקיסט –  התינוק שמתישב מאחורי העוגה ופותח עיניים גדולות.

הבייבי שלא מבין מה הוא עושה פה ומה באמת רוצים ממנו, הרי בבית כל הזמן אומרים לו ‘לא’ הוא מסתכל על אמא ואבא ומצפה לתגובה, וכשמחייכים אליו ואומרים לו ‘זה בסדר, אתה יכול לגעת’ הוא לא ממש מעקל את גודל ההפתעה ופשוט נשאר בהלם מול המצלמה ועוגת הקייקסמאש.

הבייבי הבוכה – כן כן יש גם כאלה שאיך שהם רואים את העוגה הם ממש לא מרוצים.

יש כאלה שאפילו מפחדים, נכנסים להלם ולא ממש רוצים לשתף פעולה – לא מתקרבים לקייקסמאש.

הבייבי הבורח – חחח הם תמיד הכי מצחיקים אותי.

כל הסט מוכן, מושיבים את הבייבי מול עוגת קייקסמאש, אבל לו זה לא ממש מתאים, אז הוא פשוט כל הזמן מנסה כל הזמן לברוח, מחזירים אותו והוא בורח.. וחוזר חלילה, עד שהוא מבין שלא ממש תהיה לו ברירה. ואז יש שתי אופציות או שהוא הבייבי הבוכה או שהוא הבייבי הנלהב – סשן צילומי תינוקות שבדרכך כלל מפתיעה בתוצאותיו..

הבייבי הזורם – הבייבי האידיאל לסשן צילומי סמאש קייק!

שמים לו את העוגה הוא מתחיל בנגיעות קטנות, מחכה לפידבק מההורים שזה ‘בסדר’ וכשמבין שזה אכן בסדר הוא נוגע, מתחיל להכניס לפה, לטעום, לקפוץ על הקייקסמאש, להתלכלך ולהנות.

אנחנו אף פעם לא נוכל לצפות מראש איזה בייבי יהיה הבייבי בסשן צילומי תינוקות מול הדבר הזה ה-קייקסמאש, וזה גם כל הכיף – הפתעה!

דבר אחד בטוח, לי יש את כל הכלים להתמודד עם כל אחד, וגם אם התינוק לא ממש זורם בהתחלה לא נגיד נואש – נמצא את הדרך לליבו ולפיו 😉

מחכה לראותכם בסטודיו שלי צילומי תינוקות קייקסמאש ייחודי לבייבי שלכן.

דנה