צילומי משפחה – מזכרת לרגעים שכיף לזכור

כאמא אני יודעת כמה חשוב לי לתעד את הבנות שלי, לצלם אותן ואחר כך לפתוח את האלבום המשפחתי ולראות כמה הן גדלו.

אבל גם אני לעיתים מתבאסת מזה שאין לנו כמעט אף פעם תמונה משפחתית של כולנו, זה או שאני מצלמת או שבעלי מצלם. לכן החלטתי שפעם בשנה אני מארגנת את כל המשפחה מתלבשים יפה ונוסעים להצטלם.

אם תיעוד המשפחה חשוב גם לכם אני מזמינה אתכם לקחת חלק מהחוויה המדהימה הזאת ולאמץ את המתנהג גם אם הוא לא אחת לשנה .

צילומי משפחה - מידע
צילומי משפחה - מידע על צילומים

צילומי משפחה זו חוויה מגבשת

אתם קמים בבוקר מתרגשים, מתלבשים ומתכוננים ומגיעים אלי לסטודיו לחוויה משפחתית של ביחד שהפעם לא אמא תחסר בתמונה ולא אבא, פשוט כולם – יחד!

אז מה קורה בצילומי משפחה?

אתם באים ליום כיף!!!

משך הצילומים כשעה – שעה וחצי , אתם תדאגו להצטייד בבגדים שנוחים ומחמיאים לכם, אחרי הכל לא כל יום מגיעים לסטודיו לצילומי משפחה. אנחנו מתחילים צילומים של כל המשפחה יחד בכל מיני פוזות מדליקות ושובבות עם הרבה צחוקים ומשחקים. אחרי שעשינו כמה סטים משפחתיים נעשה כמה תמונות של אמא לבד עם הילד, אבא לבד עם הילדים נחליף רקעים ואביזרים שיש בשפע בסטודיו. ואז נתמקד בילדים, נצלם את כל הילדים יחד ואז כל אחד לבד עם אבזרים מתאימים לכל גיל של ילד.

אחרי שנסיים את החוויה אני אשלח אליכם קישור לגלריה אינטרנטית, אישית ונוחה, בה תוכלו לצפות בכל התמונות מהסט, כמות של בין 100-120 התמונות הכי טובות, ואתם תבחרו את התמנות האהובות לעיבוד, עריכה ולאלבום, לפי החבילה שבחרתם. לאחר שתשלחו אלי את הבחירה אני אעבד את התמונות בתוכנה מקצועית, על מנת שתקבלו את התוצר המיוחד ומושלם ביותר

עיבוד התמונות כולל: חידוד, קונטרסט ותיקוני פגמי עור (כמו; החלקה של העור, שריטות, עקיצות, סימנים וכדומה) אשר שבסוף יהפכו לתמונות מושלמות.

כל התמונות יצרבו לדיסק באיכות גבוהה וברזולוציה מקסימלית שתוכלו לפתח בכל מעבדה באיכות הכי טובה שיש. לחבילה תמיד תוכלו להוסיף הגדלות, קנבסים, אלבומים לכם לסבתא וסבא.
והכל יחכה לכם בסטודיו ארוז באריזת מתנה יפה ומושקעת.

אז כל שנותר זה להתקשר ולקבוע את הסשן המשפחתי שלכם.

לכל שאלה מוזמנת ליצור איתי קשר

שלכן דנה אופיר

 

אולי תרצו לקרוא גם על:

איך בוחרים סטודיו לצילומי ילדים