צילומי הריון עם כל המשפחה – להפוך את הבוק הריון שלך לאירוע משפחתי

מי אמר שצילומי הריון עושים רק בילד הראשון?

אז זהו שממש לא, ואם את שואלת אותי אפילו נהפוך הוא צילומי הריון עם המשפחה והילדים הם הרבה יותר מגניבים ומוצלחים.

צילומי הריון עם המשפחה בסטודיו
צילומי הריון עם המשפחה בטבע

בילד הראשון תיעדת הכל, עשית צילומי הריון, עיצבת אלבום של השנה הראשונה שלו, וכל הפקת יום הולדת הייתה הפקה של ממש.

ואז ההריון השני הגיע! את כבר עסוקה, יש ילד או תאומים בבית שגונבים את הפוקוס, העבודה, הבית וכל מה שמסביב למי באמת יש זמן עכשיו להגיע לעשות צילומי הריון, עשינו בהריון הראשון זה מספיק.

 

את חייבת לעשות  צילומי הריון עם המשפחה!

אתם מחכים ומצפים לתינוק נוסף שבדרך ואיך לא גם הילדים מתרגשים ומצפים, הולך להיות להם אח/אחות קטנים יחד עם כל החששות שבוודאי יש להם, הם גם מאוד מצפים וסקרנים. אז רגע לפני שהוא או היא מגיעים לאוויר העולם, צאו לצילומי הריון ומשפחה.

הצילומים מתקיימים באווירה משוחררת, כיפית ומרגשת, אין כמו לראות את הילדים מחבקים את הבטן הגדולה, מנשקים ומלטפים וכל כך מתרגשים לרגל התינוק החדש שבדרך. ולא נשכח את הזמן שלכם יחד עוד מעט שיהיה תינוק בבית אתם תיהיו עסוקים איתו לא מעט ומה לעשות זה דרכו של עולם שהגדולים קצת נשארים בצד לפעמיים ומצפים מהם להבנה והסתגלות למצב החדש, כאן יש לכם הזדמנו ליצור מזכרת לפני שהכל מתחיל, לבלות עוד קצת יחד זמן איכותי ולתת תשומת לב לגדולים.

והכי חשוב שגם הקטן שבבטן יגדל הוא יראה שגם אותו לא קיפחו וגם לו יש מזכרת מהבטן של אמא עם כל המשפחה.

צילומי הריון משפחתיים בסטודיו או בטבע

אתם כמובן יכולים לבחור באלבום צילומי משפחה, בשילוב צילומי הריון יחד עם המשפחה כולה בסטודיו או בטבע, המלצה שלי: ילדים מגיל 3 ומעלה מאוד יהנו ויתחברו לצילומים הריון ומשפחה בטבע, הרבה מרחב וחופש חוויה של כיף משפחתי רגע אחד לפני שהמשפחה גדלה ומתרחבת.

רוצה לשאול אותי עוד? מוזמנת ליצור איתי קשר!

שלך,

דנה