צילומי הריון: עם או בלי הילדים?

צילומי הריון הם הזדמנות לתעד תקופה מדהימה בחייך, תקופה מלאה באהבה, בציפייה, בשמחה ובהתרגשות.

כיאה לתקופה זו, יום הצילומים עצמו הוא חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת.

ישנם מספר סוגי צילומי הריון, צילומים בטבע או בסטודיו, צילומים עם או ללא ילדים, בן זוגך מוזמן כמובן לבוא ולהצטלם איתך, העיקר שיהיה לך הכי נעים, זורם וטוב.

צילומי הריון: עם או בלי הילדים? | סטודיו דנה אופיר
צילומי הריון ומיתוסים שונים

אז כדי לעשות סדר בדברים ולאפשר לך לתכנן יום צילומים מופלא, ריכזתי כאן את רשימת הנקודות העיקריות שצריך לדעת בנושא:

 

יום צילומי הריון בטבע

מתאים לנשים שאוהבות ונהנות לצאת לטבע, ולוקחות חוויה זו בקלילות ובשמחה. כמובן שאין דומה ליופי העצום הטמון בטבע, לעושרה של השקיעה, ליופיים של המים הזורמים ושל שדות הפרחים המוארים. אם את רוצה ליהנות מכל הטוב הטבעי הזה, מהריחות, הצבעים והצלילים המרגיעים מכל, את מוזמנת ליום של חוויה מופלאה, בריאה ומאזנת בכל המובנים.

 

יום צילום בסטודיו

מתאים לנשים שמרגישות נוח יותר במקום אינטימי, שהתנהלותו ידועה מראש. חשוב לי לספר שהשקעתי המון בסטודיו שלי שנמצא בפתח תקווה, כדי להפוך אותו לנעים, כיפי בעל רקעים ואביזרים רבים ויפיפיים שמתאימים לכל סגנון מיוחד. האווירה בסטודיו מאוד נעימה וביתית, והצילומים בקו מאוד נקי, עדין ורומנטי. באופן טבעי בסטודיו הכול מאוד נגיש ונוח, השירותים הקרובים, חדר הלבשה צמוד עם פרטיות מלאה ומראה גדולה והמזגן תמיד מאזן את הטמפרטורה בדיוק לרמה הנעימה והנוחה לך ביותר.

 

עם או בלי ילדים

אם את רוצה להגיע ליום צילומי בוק הריון עם ילדייך את כמובן מוזמנת לעשות זאת בשמחה. הניסיון עם צילומי הריון מראה שילדים עד גיל שנתיים וחצי משתפים פעולה באופן טוב יותר בסטודיו ופחות נוטים להתפזר בו, ילדים מגיל שלוש ומעלה באופן טבעי פורחים בטבע באוויר הפתוח ויום צילומים איתם בטבע הוא חוויה נהדרת.

 

מה צריך להכין לצילומי הריון?

אני מאוד ממליצה להגיע לאחר מנוחה נעימה, ארוחה טובה ומשביעה אך לא כבדה מידי, בקיצור, כל מה שצריך כדי שגופך יהיה מאוזן ומלא אנרגיה. אחרי הכול, צילומי הריון לא עושים כל יום. הגיעי מטופחת באופן המרגיש לך נעים וטבעי ביותר, כדאי לחפוף את שיערך ערב קודם כדי שייראה טוב, לטפח את ציפורני הידיים והרגליים שפעמים רבות מופיעות בתמונות, לידיים מומלץ לק בהיר או פרנץ’ מניקור, וגם אם אינך נוהגת להתאפר רצוי להגיע עם איפור עדין הכולל מייק אפ, סומק קל ומסקרה שחורה.

 

רוצה בוק הריון משלך?

הכנסי לחבילות צילומי הריון – וצרי עימי קשר!