צילומי הריון, מה כלול במחיר ומה מקבלים

הגעת לרגע המיוחל, ואת רוצה לקבוע תאריך לצילומי ההריון שלך, בטח תרצי לדעת מה זה כולל, מה את מקבלת וממה מורכב מחיר צילומי הריון.

בסטודיו שלי יש מגוון חבילות לפי בחירתך, סגנון צילומי הריון בסטודיו או צילומי הריון בטבע, סשן צילומים קצר או סשן ארוך ומפנק, כמות משתנה לתמונות מעובדות ומוצרים מודפסים בתקציב משתנה שמתאים לכל כיס.

צילומי הריון מחיר והרכב החבילות
מחירים צילומי הריון

רוצה מזכרת קטנה של מספר תמונות יפות ואיכותיות?
חבילת ‘מיניסשן’ היא בשבילך;

חבילת צילומי הריון – מיניסשן בסטודיו, הכוללת 40 דקות זמן צילום שבהם אנחנו מספיקות להחליף 4-5 סטים שונים. הסטודיו שלי מאובזר ומושקע בהמון בגדים, בדים, אקססוריז מגוון שיתאים לכל סגנון שתבחרי. חשוב לי לציין שצילומי ההיריון שלך ממש לא חייבים להיות חשופים ואנחנו מתאימות את הביגוד בהתאם לבקשתך.

בסיום הצילומים תקבלי ממני לינק לגלריה אינטרנטית אישית שם תוכלי לצפות ב70 התמונות שצילמנו ולבחור 7 תמונות לעיבוד ועריכה בפוטושופ.

עכשיו בטח תרצי לדעת מה כולל עיבוד בפוטושופ;

עיבוד של צילומי הריון כולל: תיקוני תאורה, קומפוזיציה, קרופים (חיתוכים), החלקה של העור, העלמת סימנים וכתמים (כמו למשל: פס בבטן, סימני מתיחה וכדומה). תמונות אלה נבחרות על ידיך.

בנוסף ל7 תמונות הריון אלה, תקבלי 7 תמונות נוספות בשחור לבן, אותן אני בוחרת (מכיוון שאני יודעת מהניסיון שלי מה ישדרג תמונה).

כל התמונות מגיעות על גבי דיסק ברזולוציה ואיכות מעולה.

החלטת להשקיע יותר בצילומי ההריון שלך?

חבילת צילומי הריון בסטודיו כוללת: שעה וחצי צילומי סטודיו שבהם נספיק להחליף 10-12 סטים שונים, כמובן שהשימוש באביזרים ובגדי הסטודיו חופשי לפי בחירתך ורצונך.

בסיום הצילומים תקבלי לינק לגלריה אינטרנטית אישית עם לפחות 120 תמונות שכבר עברו עריכה בסיסית שמתוכם תבחרי 15 תמונות לעיבוד ועריכה בפוטושופ, בנוסף ל-10 תמונות הריון בעיבוד שחור לבן, וקליפ ייחודי ואישי עם מספר תמונות נבחרות מהסשן צילומי הריון שלך, בשילוב מוזיקה – מזכרת נוספת ומרגשת.

כמובן שניתן להוסיף ולשכפל אלבומים ולהגדיל תמונות הריון לבחירתך, בתוספת תשלום, ואף לבחור ולשלוח את המוצלחות שאהבת במיוחד להדפסה על קנבס

בחרת להצטלם בטבע? העונג כולו שלי!

צילומי הריון במרכז נעשים בלוקיישנים מדהימים, שאפילו לא דמיינת שיש כאלה בארץ(!).

צילומי הריון בטבע עורכים שעה וחצי – שעתיים, שבסופם תקבלי לינק לגלריה אינטרנטית אישית עם לפחות 100 תמונות שמתוכן תבחרי 30 תמונות שיעברו עיבוד ועריכה בפוטושופ, ועוד 10 תמונות לעיבוד מיוחד בשחור לבן, קליפ ייחודי עם תמונות נבחרות ואלבום שוויץ מהמם.

האלבום הינו אלבום דיגיטלי איכותי (דפי פוטו) עם 8 תמונות נבחרות והוא חלק מהחבילה.

כמובן שתמיד ניתן לשדרג את האלבום ולהוסיף הגדלות לתמונות שתרצי, בתוספת תשלום.

 

רוצה אלבום הריון? כל חבילות צילומי הריון מפורטות כאן
מוזמנת לדבר איתי, להתייעץ, לשאול – הכל!

דנה