צילומי הריון ומשפחה ביחד

מה יותר יפה מזיכרון מתועד בצילום מקצועי ואיכותי בתקופה הכי זוהרת ומאושרת בחייך?

תיעוד עליו תוכלי להסתכל מדי יום, גם בעוד שנים, ולהיזכר כיצד נראית אז?

אולי אפילו תוכלי להראות את התיעוד לסביבה שלך והם יתמוגגו מהמראה היפה שלך.

צילומי הריון ומשפחה ביחד, צילומי טבע - דנה אופיר
צילומי הריון עם המשפחה בסטודיו

המטרה של צילומי הריון ומשפחה

המטרה העיקרית של בוק צילומי הריון היא להשאיר לך מזכרת מתקופה מיוחדת בחייך, תקופה שייתכן ותחזור על עצמה, אך בכל פעם היא חוזרת מעט שונה, בכל פעם את קצת אחרת, וייתכן מאוד שהתיעוד היום בכלל לא יהיה דומה לתיעוד שתעשי מחר. לכן כל כך הרבה נשים מבקשות לעשות סשן צילומי הריון ומשפחה מקצועיים, צילומים אותם הן שומרות כל החיים במוקם מכובד.

צילומי הריון מתעדים למעשה את האישה בתקופת ההיריון, בדרך כלל החל המחודש הרביעי-חמישי, אז אפשר כבר להבחין בבטן, לרוב נהוג לעשות את זה בתקופה מאוחרת יותר, אז הבטן בולטת, ומצד שני לא לקראת סוף ההיריון בשביל לא לגרום לה לאי נוחות.

ביום צילומי משפחה משתתף גם הבעל ובמקרה ויש ילדים נוספים במשפחה אז גם הם משתתפים. יש נשים שעורכות צילומים בכל הריון, גם בשביל להראות את השינוי שחל בהן וגם בשביל להראות את השינוי שחל במשפחה, כלומר כיצד גדלו הילדים שבעבר לא השתתפו בצילומים כי היא היתה בהריון איתם או לחילופין היו קטנים.

 

מדוע לבחור בצילומי הריון ומשפחה מקצועיים

לא מעט נשים, שאינן בוחרות לעשות צילומי הריון ומשפחה, תוהות, מדוע בכלל צריך את זה בעידן בו הכל מתועד באמצעות הסמאטרפון. התשובה היא מאוד פשוטה, עם כל הכבוד למצלמות של הטלפונים החכמים או של הטאבלטים, לא מדובר באיכות צילום דומה לאיכות של מצלמות בהן משתמשות צלמות בעת צילומי הריון ומשפחה (לרוב מי שעושה את הצילומים הנ”ל הן צלמות).

יתרה מזו, הידע שלנו בצילום הוא יחסית מוגבל, זאת בזמן שהידע של צלמות הוא מקצועי לכל דבר, מדובר בנשים שלמדו את רזי המקצוע וכעת הן משתמשות בו בפועל. לכן גם הצילומים, אפילו במקרה שהמצלמה היא לא מן הטובות בשוק, עדיין יצאו נפלאים.

נקודה נוספת שצריך לזכור, צילומי הריון ומשפחה שכאלה הם צילומים מושקעים, לא מקריים ולא צילומים רגעיים, מדובר בצילומים שמתבצעים בלוקיישנים מסוימים, עם תפאורה ורקע מתאימים, הרבה פעמים נעשה שימוש באביזרים שונים, ובמילים אחרות מדובר באקט של צילום שהוא שונה לגמרי מהאקט לצילום במקרה של צילום בסמארטפון.

צילומים מקצועיים דורשים כמובן הכנות מוקדמות, החל מהכנות מצד האישה, הן איפור, שיער, לבוש וכדומה, והן מצד הצלמת שצריכה להכין את המקום לקראת בואה של האישה, עליה לסדר את המקום וליצור בו את התחושה הטובה ביותר עבורה, זאת היא  יכולה לעשות באמצעות יצירת אווירה נעימה, עם ריחות, צלילים ואלמנטים אחרים. כך הצילום יעבור לאישה בקלות, היא תהנה מכל רגע וזה יבוא לידי ביטוי בתמונות.