צילומי הריון בסטודיו ואיך מתכוננים לקראת.

כצלמת הריון מזה 5 שנים אני נתקלת לא מעט בשאלות רבות שמאוד מעסיקות נשים בהריון;
צילום הריון – מהו? איך? למה? כמה? מתי? מה להכין? מה להביא?
ובעצם איך להכין את עצמך הכי טוב לקראת יום הצילומים הגדול שלך – צילומי הריון בסטודיו.

אז נתחיל ….

צילומי הריון בסטודיו ואיך להתכונן - דנה אופיר
צילומי הריון בסטודיו - צילום: דנה אופיר
צילומי היריון בסטודיו - צילום: דנה אופיר

אני רוצה דווקא להתחיל עם ה ‘למה’

למה כדי לעצור שנייה ולתעד את הרגע המדהים זה.

הריון נמשך 40 שבועות בלבד (במקרה הטוב יש כאלה שקצת פחות ויש כאלה שקצת יותר)

מהרגע שאת יודעת שאת בהריון נשארו לך בערך 36 שבועות עד ללידה, הגוף שלך ואת עוברים כל כך הרבה דברים בחודשים האלה, החל ממצבי רוח משתנים,  שינויים ברגלי אכילה, שינוי ברגלי השינה, הגוף משתנה, הורמונים ועוד, למרות שכשאת נמצאת בתהליך עצמו זה נראה לך כמו נצח, במבט לאחור זה עובר כל כך מהר.
ולכן אני ממליצה לעצור ולתעד את השלב המדהים הזה לפני שתינוק חדש יוצא לאוויר העולם
– הכנסו לגלריית צילום הריון בסטודיו.

מתי כדאי לתאם מועד ליום צילומי הריון בסטודיו?

צילומי הריון רצוי לעשות בין שבוע 30-34 תלוי מאוד בגודל הבטן וזה משתנה מאישה לאישה, המצב האידיאלי לצילומים הוא כשהבטן כבר יצאה ממש החוצה, היא עגולה ועדין למעלה.

לעיתים ישנן נשים שמגיעות גם בשבוע 28 בעיקר אם זה לא הריון ראשון הן כבר יודעות איך הגוף שלהן נראה בחודשים מאוחרים יותר ולכן מגיעות בשלב שהן עדין לא נפוחות מידי או כל שינוי אחר שעובר על גופן בעיקר בשבועות המתקדמים. ומהצד השני יש נשים שדווקא מגיעות בשלב מאוחר יותר שבוע 36 וזה בעיקר בהריונות ראשונים שמרגיש להן שהבטן עדין לא מספיק גדולה לצילומים.

חשוב לי לציין שיש קשר בין מבנה גוף לגודל הבטן ולכן תמיד שווה גם להתייעץ עם הצלמת.

את צילומי ההריון בסטודיו רצוי לתאם לפחות כחודש מראש על מנת שתוכלי להגיע בזמן ובשעה שהכי נוחה עבורך .

סוף סוף קבעת יום לצילומים.. ומה עכשיו?

איך להתכונן ליום צילומי הריון בסטודיו?

טיפוח אישי:
לקראת הצילומים אני תמיד ממליצה לחפוף את השיער ערב לפני כדי שיהיה נקי ולא שומני . אם בא לך להתפנק את תמיד מוזמנת לעשות פן, פן בקבוקים או כל סידור אחר שאת אוהבת על מנת שתרגישי עם עצמך הכי טוב שרק ניתן.

איפור:
אם את לא נוהלת להתאפר ביום יום אין צורך שתתחילי עכשיו, אבל כן הייתי ממליצה על איפור עדין ונקי שכולל שכבה דקה של מיק אפ התואם לצבע גופך, קצת סומק בלחיים ומסקרה שחורה להבלטת הריסים. כמובן שאם תרצי את יכולה לעשות איפור מקצועי יותר (ניתן להזמין מאפרת לסטודיו) או להתאפר בעצמך. רצוי כמובן לא להגזים על צלליות ואודמים דומיננטיים על מנת שנוכל להתאים ולשלב לסטים של הצילומים .

ציפורניים:
חלק גדול מצילומי הריון בסטודיו הוא הדגש על הבטן, ועל מנת להבליט זאת אנחנו שמות את הידיים על הבטן ויש הרבה קלוז-אפ על הידיים והבטן ולכן ממליצה לסדר ציפורניים שיהיו גזורות ונקיות, אם את רוצה לשים לק, מצוין! רק חשוב שיהיה בצבע נטרלי כדי שיתאים לכל הסטים והאבזרים (פרנץ’, אדום, ורדרד, שמנת) כנ”ל לגבי ציפורנים ברגלים.

מנוחה:
לפני יום הצילומים אני ממליצה לנוח, משום שעבור חלק מהנשים פעולה זאת דורשת קצת יותר התעסקות והן מתעייפות, אז עדיף להגיע רעננות ושלוות .

אם קבעת צילומי הריון בסטודיו בשעות הבוקר רצוי להגיע לאחר ארוחת בוקר קלילה ולא כבדה, ואם קבעת צילומים בשעות הערב רצוי לאכול ארוחה קלה לפני הסשן, כדי שלא תסיימי אותו מורעבת.

מה להביא לצילומים בסטודיו?

השקעתי המון באבזור הסטודיו שלי לאורך השנים;
בגדים, בדים, תחרות, אביזרים, אקססוריז ועוד שפע של דברים מיוחדים על מנת להעצים את החווית הצילום כשאת תקבלי את המוצר הטוב, המקצועי והיפה ביותר.
בסטודיו יש אבזרים ובגדים שמתאים להמון סגנון ואנו נבחר יחד את הסגנון שהכי מתאים עבורך.

כנסי לחבילות צילומי הריון ותראי מה החבילה כוללת.

מחכה לך בסטודיו שלי 🙂

דנה אופיר.