צילומי הריון אומנותיים

‘צילומי היריון בסטודיו זה משעמם’…. ממממ
האמת שיצא לי לשמוע את זה לא מעט – אז תנו לי לחדש לכם!!

צילומי הריון בסטודיו ממש לא חייבים להיות משעממים אם בחרת בצלמת שיודעת את העבודה, שבקיאה בתאורת סטודיו, שעובדת עם תאורה מקצועית
ובעלת מצלמה איכותית וטובה – צילומי הריון אומנותיים הם תוצר של כשרון, יצירתיות ומקצועיות.

צילומי הריון אומנותיים (צילום: דנה אופיר)
צילום הריון אומנותי (צילום: דנה אופיר)

צילום הריון אומנותי, תאורה ופוזינג

משהו שאני יכולה להעיד על עצמי שמאז שהפכתי את הצילום למקצוע, אני דואגת כל הזמן להמשיך ללמוד ולהשתפר, לא משנה כמה אני מרוצה מהצילומים שלי, אם נפתח קורס מעניין שקשור לתאורה ב90% שאני ארשם אליו, כי תמיד, אבל תמיד אני לומדת משהו חדש.

 

תאורה

תחום התאורה בצילומי סטודיו הוא גדול, יש כל כך הרבה סגנונות ואינסוף דרכים להגיעה לתוצאה שרצית להגיעה. ולכן, רוב הצלמים המקצועיים קוראים לצילום הריון – צילומי הריון אומנותיים, כי האומנות והיצירתיות באה לידי ביטוי בצילומים שלהם.

 

לא מדובר על להניח את ההריונית על רקע ולצלם, צלם מקצועי יחשוב לפני כל קליק מה הוא באמת רוצה להוציא מהצילום ומהמצולם שלו, ולעזרתו מגיעה התאורה. באמצעות התאורה אני יכולה להעביר כל סוג של רגש שאבחר; דרמתי, גס, נקי, עדין, מסתורי, מרגש, רומנטי וכדומה.

 

בסשנים של צילומי הריון אני משתמשת בלפחות חמישה סוגי תאורה שונים, על מנת לקבל מגוון ייחודי ומקורי של אווירה, בין אם זה על רקע לבן או רקע שחור. בחירת התאורה מותאמת גם על פי מבנה גוף המצולמת ומשפיע מאוד על הצלחת הצילום, לדוגמא: נשים שהן מלאות אבחר בתאורה שמאירה חלק אחד של הגוף ואחשיך את הצד שני ובדרך זו אשים דגש על הבטן והפנים שיהיו יותר במרכז העניינים.

 

פוזינג – העמדה

לא פחות חשוב מהתאורה זה העמדה נכונה של המצולמת. עם השנים אני לומדת יותר ויותר מהי העמדה נכונה, מה מחמיא לכל מבנה גוף, מה יצטלם טוב ומה לא. להעמדה יש חשיבות גדולה מאוד בתוצאה הסופית ומה שמתאים לאחת לגמרי לא יתאים לאחת . בעניין הזה הניסיון עושה את ההבדל.

צילומי הריון ממש לא חייבים להיות ‘משעממים’ אם את בוחרת בצלמת בעלת ניסיון בתחום הסשן של בקלות יהפוך לצילומי הריון אומנותיים.

כנסי לתיק העבודות שלי והתרשמי.

מחכה לראותך בסטודיו שלי

דנה