צילומי בת מצווה - בוק מתנה לכל החיים

כל נערה מתבגרת כמעט שעברה את חגיגת בת המצווה שלה תעיד כי זה אירוע מרגש מאוד. זה ערב אחד שבו היא עומדת במרכז וכל תשומת הלב מופנית אליה. ערב אחד בו מוזמנים כולם, בני משפחה, חברים וחברות, להתפעל מהיופי שלה, פנימי וחיצוני כאחד.

אחת הדרכים היותר כיפייות לחגוג את האירוע המשמח הזה היא לעשות לכבודה צילום בוק בת מצווה.

כצלמת מנוסה בהפקת צילומי בוק בת מצווה, צילומי משפחה והריון ועוד, אספר לך עוד פרטים על יום הצילומים המרגש הזה.

 

מהו בעצם בוק בת מצווה?

הרעיון מאחורי צילום בוק בת מצווה הוא לתת לנערה להרגיש כמו מלכה ליום אחד. הנערה תצטלם במספר לוקיישנים לבחירתה – בין אם בסטודיו ובין אם בטבע – ותוכל לבחור גם אם להצטלם לבד, עם בני משפחתה ו/או עם חברים וחברות. הצילומים הטובים ביותר מיום צילומים זה, שיבחרו על ידי הנערה ומשפחתה בשיתוף פעולה עם דנה הצלמת, יאוגדו לספר שהוא בעצם אלבום תמונות דיגיטאלי. ניתן להפיק, כמובן, כמה אלבומי תמונות מודפסים כך שאחד ישאר אצל הנערה למזכרת והאחרים ינתנו כמתנה להורים או לסבים והסבתות – ניתן להתרשם מהחבילות המוצעות במחירון לצילומי בת מצווה.

 

איך הכל מתחיל

אחרי שהחלטתם שאכן אתם רוצים לתת לבתכם במתנה אלבום בת מצווה, ואחרי שמצאתם צלמת וקבעתם מועד, יגיע היום בו נערת בת המצווה תפגש עם הצלמת. תהליך הצילום יתחיל באחד השלבים הכי חשובים בצילום והוא שלב ההכרות והחיבור בין הצלמת למצולמת. חשוב שהצלמת תשוחח עם הנערה ושילמדו להכיר קצת זו את זו, כך שהקרח והמבוכה הראשונית יישברו. השלב הבא יהיה בחירת הבגדים המתאימים לצילום מתוך המלתחה שהביאה עימה הנערה ולאחריו יגיע שלב האיפור. מכיוון שמדובר בנערות צעירות האיפור יהיה עדין מאוד ועם קוים נקיים שיבליטו את תווי הפנים.

 

איפה כדאי להצטלם?

כאמור, צילום בוק בת מצווה ניתן לערוך בלוקיישנים שונים. ניתן להצטלם בסטודיו אך ניתן גם להצטלם בביתה של הנערה, בטבע או במקומות אחרים מיוחדים יותר. הכי טוב לבחור מקומות שהנערה תרגיש בהם בנוח וכן, מקומות שהיא מתחברת אליהם, שקשורים אליה באופן אישי. כך האלבום יספר סיפור שלם יותר עליה ועל חייה.