כמה זמן הצילומים אורכים צילומי בוק בת מצווה?

בת מצווה היא אירוע אליו כל נערה וכל משפחה נערכת רבות.

יש ילדות שמתחילות לחשוב על הבת מצווה שלהן כבר בגיל 9 ולכן הציפיות שלהן מהאירוע הן גבוהות מאוד עד השמיים.

צילומים לבוק בת מצווה | צילום: דנה אופיר
צילומים לבוק בת מצווה בסטודיו | צילום: דנה אופיר

כאשר הבת שלנו מגיעה לגיל 12 אנחנו צריכים להחליט איזה סוג אירוע נערוך לה. כאשר אנחנו בוחרים לערוך לה אירוע גדול אנחנו יכולים להשקיע בעיצוב שלו. חלק חשוב מארגון של אירועי בת מצווה מרשימים הוא צילום בוק בת מצווה. צילום זה יכול להיות מרגש מאוד. כאשר אנחנו מצלמים את הבוק אנחנו צריכים לקחת בחשבון כמה זמן הצילומים ייקחו. יש משפחות שבוחרות מספר מיקומים לצילומים ואז הצילומים אורכים מספר ימים. אנחנו יכולים לבחור לצלם את הבוק גם בסטודיו של הצלמת ואז הצילומים ייקחו פחות זמן.

האם ניתן להזמין חברות לצילומי הבוק?

בעת צילום בוק בת מצווה הבת שלנו יכולה להזמין חברות שלה שיצטלמו אתה. נערות רבות מרגישות מבוכה מול המצלמה והן לא רגילות להיות במרכז העניינים. כאשר אנחנו נותנים לבת שלנו את ההזדמנות להזמין את החברות הקרובות שלה שיצטלמו ביחד לבוק חברות ביחד איתה אנחנו יכולים לאפשר לה להרגיש בטוחה ומשוחררת יותר בזמן הצילומים. הבת שלנו תוכל ביחד עם החברות שלה להצטלם באופן טבעי יותר וכך התמונות יהיו יותר איכותיות ויותר מעניינות. הבת יכולה להצטלם גם ביחד עם האחים שלה או ביחד עם בני הדודים שלה.

למה כל נערה רוצה בוק בת מצווה?

למה בעצם כל נערה רוצה שיהיה לה בוק בת מצווה? צילום בוק בת מצווה מהווה סמל סטטוס. נערה שלא מצטלמת לבוק כזה יכולה להרגיש שהיא פחות “שווה” מנערות אחרות שלומדות אתה בכיתה. נערות רבות רוצות להרגיש מפורסמות והן חולמות להיות שחקניות או דוגמניות כשיהיו גדולות. כאשר אנחנו מאפשרים לבת שלנו ליהנות במשך יום אחד מעולם הזוהר באמצעות צילום של בוק לאירוע בת המצווה שלה אנחנו יכולים לשמח אותה מאוד. רוב הנערות פורחות מול המצלמה ומרגישות שהן יפות. צילומים מסוג זה יכולים לחזק את הביטחון העצמי של הבת שלנו וגם לשפר במידה לא מבוטלת את המעמד החברתי שלה בקרב קבוצת השווים שלה בבית הספר. שיקולים אלו וגם הרצון לתעד את הבת שלנו באביב נעוריה הם שיקולים שיש לשקול אותם ברצינות כאשר אנחנו מתלבטים האם כדאי לנו לצלם בוק או לא.