צילום תינוקות

כל החברות שלך מעלות בלי סוף תמונות של הקטנטנים שלהם בסטודיו, מחייכים, צוחקים, זורמים ומתוקים.

לא כל מה שאת רואה זה נכון !!!

אני רוצה לפתוח איתך נושא שלא מדברים עליו – צילום תינוקות בסטודיו.

צילום תינוקות בסטודיו
צילומי תינוקות וילדים בסטודיו

צילום תינוקות זה תהליך

התוצר הסופי הוא בסופו של דבר מושלם, אבל לפעמים הסט יכול להיות מורכב מאוד ולפעמים אפילו מעייף.

לתינוקות שלנו יש רצונות משל עצמם, הם לא ממש מבינים שהבוקר אמא ואבא השקיעו הרבה כסף כדי לצלם אותם בסטודיו מקצועי. אני צלמת ילדים כבר 5 שנים ויש לי הבנה גדולה מאוד בניהול סשנים עם תינוקות וילדים בסטודיו.

הדבר הראשון והחשוב ביותר בצילום תינוקות – סבלנות !

בבקשה, כדי שהסט יצא מוצלח הרבה מאוד תלוי בכם ההורים, תגיעו עם סבלנות.
אני מצוידת בהרבה מאוד ממנה, יחד עם זאת, אם לא יהיה לי השיתוף פעולה שלכם, זה לא באמת ישנה. נכון זה יכול להיות אפילו קצת מעייף, התינוק זוחל החוצה מהפריים, פתאום מציק לו משהו והוא בוכה, הוא לא אוהב להחליף בגדים או שפשוט לא בא לו על המשחק הזה.

צריך לקחת בחשבון שזה בסך הכל תינוק והוא כרגע הגיע למקום חדש ולא כל התינוקות מרגישים ישר בנוח ונפתחים, יש כאלה שלוקח להם קצת זמן להיפתח ולהשתחרר ולכן צריך סבלנות.

הדבר השני והחשוב – לא בכוח !!

אני מאוד מקפידה לא ליצור עבור התינוקות חוויה לא נעימה, ומה שהכי חשוב לי זה איך הילד מרגיש במהלך הסט. אם החלפנו לתינוק בגדים ולא נוח לו בהם אני מורידה, אם הבאנו לתינוק משחק והוא לא מרוצה ממנו אני מחליפה אם התינוק בוכה עייף ורוצה הפסקה וחיבוק של אמא אנחנו מפסיקים, הדבר הכי חשוב לי שלתינוק תהיה חוויה טובה ונעימה, לכן, לפעמיים כמה שאנחנו ההורים מאוד רוצים להמשיך, צריך לעיתים לעצור והקשיב גם לקטנטנים ולרצונות שלהם.

הידע והניסיון שלי בתחום צילום תינוקות וילדים הוא גדול מאוד, יש לי גישה מעולה לתינוקות. אני יודעת בדיוק מה מרגיע אותם, מה יגרום להם לשתף פעולה, מה הם אוהבים ומה הם פחות.

הגעתם לסטודיו שלי תסמכו עלי אני מבטיחה לכם שאני יעשה את המקסימום האפשרי ואתם תצאו מרוצים.

שלכם דנה

 

מוזמנים להמשיך לקרוא עוד על:

איך בוחרים סטודיו מתאים לצילום ילדים

צילומי קייק סמאש – מה חשוב לדעת לפני הצילומים