פוטושופ בצילומי הריון

מה זה פוטושופ בצילומי הריון, מדוע צריך עיבוד לתמונות הריון ומה ההבדל בין ריטוש לעיבוד?

פוטושופ היא תוכנה לעריכת תמונות הנפוצה ביותר בצילומי הריון, שבעזרתה ניתן לחלק את תהליך העריכה לשני רבדים; ריטוש ועיבוד.

למה לעשות עיבוד וריטוש על תמונות צילומי הריון?

במילה אחת – פשוט שיהיה מושלם!

עיבוד תמונה –

עיבוד תמונה נעשה לצורך שיפור התמונה, הפחתת “רעשים”, הדגשת פרטים, חידוד, יצירת אפקטים, תיקון צבעים, רמות איפור וכדומה . כאשר הצילום לתמונות הריון בוצע במצלמה מקצועית וטובה, עיבוד התמונה יכול לשפר אותה ולתת לה חיים חדשים.

אם תמונה צולמה ברזולוציה טובה ניתן לבצע בה כל שינוי שרק נרצה, נוכל לחזק ולשפר את הצבעים, לשנות קומפוזיציה, לחתוך ולתת עומק לתמונה ובעצם לשדרג אותה ל-WOW !

דוגמא לצילומי הריון שעברו עיבוד תמונה בפוטושופ:

צילומי הריון בפוטושופ - עיבוד תמונה

צילומי הריון בפוטושופ – עיבוד תמונה (צילום: דנה אופיר)

 

ריטוש תמונה –

ריטוש תמונות מקצועי נעשה כדי שהתמונה תיראה אחרת ואטרקטיבית, ריטוש תמונות בפוטושופ נועד לשפר את הצבע ואת החדות ולהעלים/ להוסיף פרטים מהן, לנקות את הרקע, האבק וכתמים וכן לטפל ברווית הצבעים. החלקת הפנים, העלמת ‘מפגעים’ מהעור – נקודות חן, צלקות וכו’.

דוגמא לצילומי הריון שעברו ריטוש תמונה בפוטושופ:

צילומי הריון בפוטושופ - ריטוש תמונה (צילום: דנה אופיר)

צילומי הריון בפוטושופ – ריטוש תמונה (צילום: דנה אופיר)

תמונות הריון אחרי עריכת פוטושופ לצילומי הריון, הן מדוייקות יותר, נקיות יותר, וטובות יותר, לא משנה כמה הצלם יהיה מצויין. אחרי העיבוד התמונה תהיה הרבה יותר מקצועית ואטרקטיבית.

זה נכון, אני יכולה להגיד לך בלב שלם שאת תאהבי את כל התמונות, גם את אלה שלא עברו עיבוד וריטוש, אבל אלה שכן עברו עריכה, את בהחלט תיהני להסתכל עליהן יותר.

 

עיבוד התמונה הינו חלק בלתי נפרד מחווית צילומי הריון, על מנת להגיע בסופו של דבר למוצר איכותי ומקצועי ביותר.

אם מדובר בצילומי הריון, הגוף עובר שינוים רבים ביניהם גם שינויים חיצונים כגון: סימני מתיחה, פס על הבטן, פיגמנטציה שאותם ניתן לרטש ולמחוק באמצעות פוטושופ בצילומי הריון. בצילומי ילדים לעיתים קורה שהילדים מקבלים מכה, עקיצה שמשום מה קורה תמיד לפני הצילומים ולכן ניתן להשתמש  ולהוריד את הסימנים על מנת להגיע לתמונה מושלמת וטובה.

רוב הצלמים עוברים הכשרה של עיבוד תמונה בקורס פוטושופ, ומפרסמים רק תמונות ערוכות שעברו עיבוד וריטוש, ולפעמים הפער בין חומר הגלם למוצר הסופי הוא ממש גדול, בקשי מהצלמת לראות תמונות לפני העריכה וככה תוכלי לדעת בוודאות שאת בידיים טובות.

מוזמנות להתייעץ איתי בכל עת.

שלכן,

דנה

.