לקראת חגיגות הבת מצווה

הילדה הגיעה לגיל 12 ואתם רוצים להכין אירוע בת מצווה.

אם אתם זוכרים את האירוע שלכם, כאירוע קטן עם חברים ובני משפחה, משהו שזמן הארגון שלו נמשך מספר ימים, אז אתם יכולים להיות בטוחים שהיום זה כבר לא ככה.

לקראת אירוע בת מצווה - בוק בת מצווה | סטודיו דנה אופיר

אירוע בת מצווה הוא אירוע מושקע, אשר יש לעבוד קשה בשביל לארגן אותו וצריך לומר, הוא גם עולה לא מעט כסף. דבר נוסף שעליכם לקחת בחשבון הוא, שהאירוע אומנם נערך בערב מסוים, אך החגיגה מתחילה הרבה קודם. היא מתחילה כשהילדה מצטלמת לבוק בת מצווה.

יותר ויותר ילדות מבקשות היום מההורים שלהן להצטלם עבור בוק בת מצווה. הרעיון הוא פשוט, מדובר על בוק, שדומה באופן מסוים לבוק דוגמנות, עם כמה הבדלים. ראשית, הוא מיועד לאירוע של בת מצווה, שנית, הוא לא כולל בהכרח תמונות שמתאימות לדוגמנות אלא תמונות הרבה יותר סולידיות וצנועות, שלוש, הצילומים כוללים תמונות של הילדה עם ההורים, אחים ואחיות וכן עם חברות וחברים.

הסיבה שילדות רבות מבקשות בוק בת מצווה היא, הן רוצות שיהיה להן מזכרת מיוחדת מהאירוע, משהו אישי שלהן. צריך לומר, גם ההורים עצמם רוצים בכך. הם לא מסתפקים בתמונות מהאירוע, הם רוצים שהילדה תצטלם בבוק, בדיוק כמו שהם ירצו כשהיא תגדל ותתחתן, שביום החתונה בן זוגה והיא יערכו בוק חתונה והם יקבלו עותק ממנו.

מה צריך לדעת על בוק בת מצווה

בוק בת מצווה מצולם על ידי צלמת מקצועית, לרוב. מוטב לבחור צלמת ולא צלם, מהסיבה הפשוטה שהילדה תרגיש הרבה יותר נוח עם צלמת מאשר עם צלם, גם אתם תרגישו הרבה יותר נוח ובטוח שמאחורי העדשה עומדת אישה ולא גבר.

הצילומים נערכים בלוקיישנים שונים, בין אם מדובר בסטודיו של האישה ובין אם הם נערכים בטבע ובמקומות שונים שהילדה אוהבת. זה יכול להיות מקומות כמו פארקים, מסעדות, קניונים ועוד. חשוב לוודא שהצילומים נערכים בצורה מסודרת מבלי להפריע לאף אחד וכמובן באיכות טובה.

במהלך הצילומים, הילדה תחליף מלתחות וכך הבוק יכלול מספר סטים של בגדים. בצורה כזו, היא תוכל להציג שלל רחב של בגדים, במקרים רבים, זה יהיה חלק מההתארגנות לאירוע כולו, שכן היא תרכוש בגדים שונים שיתאימו לבוק וכן לאירוע. מיותר לציין שהיא גם תעצב את השיער בצורה מתאימה ואפילו תתאפר.

מיותר לציין שמדובר באירוע שהוא מאוד חשוב לילדה, אפילו שמדובר רק בבוק בת מצווה ולא בוק מקצועי. לכן על ההורים להיות סבלניים ומוכנים להכיל ולקבל דברים שונים, אף על פי שלעיתים זה ייראה להם מוגזם, לא קשור או יקר מדי.

בסופו של דבר, הילדה תהנה מבוק בת מצווה ברמה גבוהה כפי שהיא רוצה, וההורים עצמם ייהנו מבוק תמונות של הילדה, אשר הם יוכלו לשמור ולהסתכל עליו כשירצו.