צילומי יום המשפחה – איך תצלמו בעצמכם

כאמא אני יודעת כמה חשוב לי לתעד את הבנות שלי, לצלם אותן ואחר כך לפתוח את האלבום המשפחתי ולראות כמה הן גדלו.

אבל גם אני לעיתים מתבאסת מזה שאין לנו כמעט אף פעם תמונה משפחתית של כולנו, זה או שאני מצלמת או שבעלי מצלם.

[כן החלטתי שפעם בשנה אני מארגנת את כל המשפחה מתלבשים יפה ונוסעים להצטלם.

אם תיעוד המשפחה חשוב גם לכם אני מזמינה אתכם לקחת חלק מהחוויה המדהימה הזאת ולאמץ את המתנהג גם אם הוא לא אחת לשנה.

יום המשפחה - צילומי משפחה בסטודיו לצילום

יום המשפחה הגיע, ומה עם התמונה המשפחתית שלכם?

אז יום המשפחה בפתח, פתחתם את האלבום המשפחתי ו… אופס אין לכם תמונה משפחתית!

אז קדימה להתארגן על מצלמה וצלם/ת (יכול להיות כל אחד דודה / אח / אחות / סבא / סבתא או אפילו השכנה) ובוא נעשה תמונה משפחתית שווה .

המתכון לתמונה משפחתית טובה:

  • קודם כל בחרו בשעה שתהיה טובה לכול הילדים בבית רצוי מאוד שעות הבוקר, שעה שבאה הילדים ערניים, אכלו, ישנו ועדין לא רווים מכל האטרקציות והגירויים של היום.
  • אם יש לכם חצר יפה זה יכול להיות לוקיישן מקסים ונוח לצילום התמונה המשפחתית, אין לכם חצר? לא נורא בכלל, סדרו את חדר השינה שלכם הלבישו את המיטה בבגדי השבת (מצעים לבנים יפים ונקיים), פתחו את החלון הכניסו אור שמש יפה ונעימה וזה יהיה הלוקיישן המושלם!
  • בחרו בגדים יפים, לא מקושקשים מידי ולא כהים מידי לקטנטנים ג’ינס מתוק וחולצה יפה, לגברות הצעירות שמלה לכל אחד מה שיש בארון, אבל בבקשה לא הפוטרים של הגן תשקיעו 😉
  • קראו לצלם / צלמת!
  • התמקמו על המיטה תחשבו על העמדה יצירתית, זה יכול להיות שההורים יושבים במרכז והילדים מסביב, חלק על הברכיים וחלק בצדדים, כולם שוכבים על הבטן, אבא שוכב על הצד אמא נשענת עליו והילדים מציצים מאחורה, הילדים על הכתפיים של ההורים וכדומה..
  • תעשו מספר פריימים מגוונים – כולם מחייכים, כולם מוציאים לשון, כולם מסתכלים אחד על השני ולא מיישרים מבט למצלמה, אמא ואבא נותנים נשיקה והילדים מסתכלים עליהם ואז… כל הורה תופס ילד אחר או אפילו שניים, ובהפתעה תתחילו לדגדג אותם. אוי רק מהמחשבה איזה תמונה תצא יש לי צמרמורת של אושר..
  • ולסיום הכי חשוב, קחו את התמונה הזאת ופשוט תגדילו אותה לסלון ומהיום בכל שנה לפני יום המשפחה תוסיפו עוד ועוד תמונה בעוד כמה שנים תצרו עבורכם את הקיר הכי מיוחד שיש.

יום המשפחה שמח!

מחכה לראות את התוצאות

שלכם

דנה אופיר