לפני צילום בוק בת מצווה

הילדה בת 12 וכמו חברותיה, גם היא רוצה בוק בת מצווה. בוק עם תמונות שלה לבד ויחד עם בני משפחתה וחבריה.

בוק שהיא תוכל להסתכל עליו בעוד שנים ולראות איזו ילדה יפה וחמודה היא היתה, וגם אתם תוכלו להסתכל עליה ולהתפנק על הרגע הזה, בו הילדה שלכם היתה בת 12.

צילום בוק בת מצווה
צילום בוק לבת מצווה

כעת עולות מספר שאלות, כיצד בוחרים היכן להצטלם, כיצד מתארגנים בצורה נכונה, מתי מבצעים את הצילומים ועוד. כל תשובה לכל שאלה, תשפיע על אופי הצילומים, תשפיע על הסגנון ועל האיכות של התמונות שיצאו מהם. לכן חשוב להקפיד ולשים לב לכל פרט ופרט בעניין.

לפני שניתן לכם מספר תשובות, חשוב להבהיר, בשביל שהילדה תהיה מרוצה והבוק יהיה לשביעות רצונה, רצוי להקפיד ולשתף אותה בקבלת ההחלטות. אומנם אתם תקבעו את הפרטים הגדולים, תקציב למשל, אך בדברים אחרים תשתפו אותה, בין אם זה בקביעת הצלמת, מיקום, משתתפים ועוד.

כיצד בוחרים היכן לערוך את הבוק צילומי בת מצווה?

אפשר לבצע צילומי בוק בת מצווה בשני מקומות עיקריים; צילום בת מצווה בסטודיו של הצלמת או צילומי בת מצווה בטבע. הרבה פעמים משפחות מעדיפות את הסטודיו כי זה יותר נוח ומוזיל עלויות מבחינות שונות, אך רצוי ומומלץלשלב ביניהם, לצאת החוצה גם ולעשות סטים של צילומים גם בטבע. זה יכול להיות בחוף ים, פארקים, שדות, גינות ציבוריות, מקומות היסטוריים (אמפי) ועוד.

כך אפשר ליהנות מכל מה שהמקום יכול להציע, אפשר ליהנות מתפאורה ייחודית, תאורה טבעית ועוד. אם בוחרים לעשות את האירוע בטבע, חשוב לשים לב למועד הצילומים, מבחינת עונה ושעה, זאת על מנת שלא ירד גשם או יהיה חשוך מדי.

כאן חשוב להבהיר גם לילדה, שהצילומים צריכים להתבצע קרוב לבית, אחרת זו הופכת להיות אופרציה לא פשוטה ויקרה.

כיצד להתכונן לצילום בוק בת מצווה

חשוב להכין רשימה מבעוד מועד ולעבוד על פיה. לשם כך יש להתייעץ עם הצלמת. לה יש ניסיון והיא יודעת מה צריך בדיוק בשביל צילומים שכאלה.

בדרך כלל תצטרכו להכין סטים של בגדים שהילדה תלבש בזמן הצילומים ותחליף ביניהם, סט איפור, סט מיוחד לשמירה על עיצוב השיער, אביזרי קישוט, דברים שיכולים להנעים ולהרגיע את הזמן של הילדה, אוכל, שתייה. אם המשפחה גם מצטלמת אז גם היא רצוי שתכין כמה סטים של בגדים ושאר האלמנטים שנדרשים בשביל שהצילומים יצאו יפים.

חשוב להכין את הילדה לצילומים גם מבחינה מנטאלית, להזכיר לה שאומנם זה היום שלה, והצילומים הם בשבילה אך יהיו אנשים שיסתכלו על התמונות, קרובי משפחה וחברים. לכן רצוי שהיא לא תבחר בבגדים שהיא תרגיש לא נוח איתם ושהיא לא תצטלם באופן שהיא תתחרט על כך מאוחר יותר.

חשוב להזכיר לה שזו חוויה ייחודית ובלתי נשכחת והמטרה שלה צריכה להיות ליהנות מהדרך ומהתוצאה – הכנסו לחבילות צילומי בוק בת מצווה והתרשמו מהגלריה!