בוק צילומי הריון בסטודיו ובטבע

תקופת ההריון היא תקופה ייחודית מאוד ומרגשת בחיים של כל אחת ואחת מאתנו.

כאשר אנחנו מצפות לתינוק אנחנו יכולות לחוש התרגשות רבה והתעלות רוח.

באופן טבעי נשים הרות רבות מעוניינות לתעד את ההריון שלהן באופן טבעי ואיכותי מאוד,
כך שלהן ולתינוק יהיה זיכרון משותף לחזור אליו דרך תמונות ממשיות.

בוק צילומי הריון בסטודיו ובטבע, צילום: דנה אופיר
בוק צילומי הריון בסטודיו ובטבע, צילום: דנה אופיר

על הטרנד של בוק צילומי הריון

בוק צילומי הריון בסטודיו ובטבע יכול להיות הדרך הטובה ביותר לתעד את ההריון שלנו. את הבוק יכולה לצלם צלמת מקצועית שיש לה ניסיון רב בצילום הריון. היתרון של אלבום צילומי הריון הוא ש:

  • צילומים אלו יכולים להיות איכותיים מאוד
  • הצילומים יכולים להיות בעלי אופי אמנותי
  • הצילומים יכולים להיות חוויה מעצימה ונעימה מאוד
  • הצילומים יוכלו להישאר אתנו לתמיד

בשנים האחרונות יש בארץ ואף בעולם טרנד של צילומי בוק הריון. אלבום צילומי הריון הפך לפעולה שנשים הרות רבות עושות. יש הרבה מאוד סוגים שונים של צילומי בוק מסוג זה. יש בוקים בהם אנחנו מצטלמות פעם בחודש וכך ניתן לראות את ההתפתחות של ההריון כולו. יש צילומים בהם מצלמים את האישה לבד בעוד בצילומים אחרים האישה ההרה יכולה לבחור להצטלם גם עם בן הזוג שלה או עם הילדים שלה. כל אישה צריכה לבחור להצטלם באופן שמרגיש לה הכי טבעי והכי נוח.

 

איפה כדאי לצלם בוק צילומי הריון?

בוק צילומי הריון הוא בוק ייחודי מאוד. את הבוק ניתן לצלם בסטודיו המקצועי שלי בפתח תקווה בשילוב שעת צילום בלוקי ישנים יפיפיים בחיק הטבע. לכל אחד ממיקומים אלו לבוק יש יתרונות רבים.

כאשר אנחנו בוחרות להצטלם לבוק בסטודיו שלי אנחנו יכולות ליהנות מתנאים נוחים יותר כמו מזגן או מקום מסודר ונוח לשבת בו. כאשר אנחנו בוחרות להצטלם בחיק הטבע אנחנו יכולות ליהנות מרקע ייחודי ואווירה ייחודית יותר של הצילומים. לרוב אני ממליצה לשלב, להצטלם גם בסטודיו וגם בחיק הטבע על רקע נופים של חוף הים או רקע של הרים. ניתן להצטלם גם במדבר או אפילו בפארקים ירוקים שיש בהם הרבה מאוד עצים ודשא צמחייה יפה.

 

צילומי בוק הריון ותיעוד תקופה ייחודית ומרגשת

צילום בוק הריון יכול להיות הדרך שלנו לתעד את אחת התקופות הכי ייחודיות ומרגשות בחיים שלנו. תקופת ההריון היא תקופה מרגשת מאוד וכל הריון הוא הריון ייחודי ומיוחד שלא דומה לשום הריון אחר. כאשר אנחנו מתעדים את ההריון שלנו אנחנו יכולים ליהנות מתהליך התיעוד ולדאוג שתהיה בו אווירה חופשית ומהנה. ככל שנרגיש שהכימיה שלנו עם הצלמת טובה יותר כך האווירה בצילומים תהיה יותר נעימה ונוכל ליהנות מהם יותר. אנחנו יכולים לבחור לצלם את הצילומים בכל מיקום בו נרגיש בנוח בתיאום מראש כמובן עם הצלמת וצוות הצילום שלה.