בוק לבת מצווה - מלכה ליום אחד

איזו ילדה לא רוצה להיות מלכה? איזו ילדה לא רוצה להרגיש כוכבת ליום אחד?
אז בגיל 12 כשהיא מגיעה לגיל בת מצווה, זה השלב בו היא יכולה להיות כוכבת אמיתית, זה היום בו היא יכולה ליהנות כשכל המבטים מופנים אליה,
ומה הדרך הטובה ביותר לעשות את זה אם לא באמצעות בוק לבת מצווה.
בוק לבת מצווה - סטודיו דנה אופיר
צילומי בוק לבת מצווה - סטודיו דנה אופיר

צילום בוק לבת מצווה

הרעיון של בוק מצווה הוא יחסית חדש, זה לא דבר שהיה קיים עד לפני עשרים שנה בערך, אז היה עוד נהוג לעשות צילומים עם המשפחה או בעלייה לתורה, אך מאז השתנו כמה דברים, ואנחנו יכולים לראות היום יותר ויותר בנים ובנות עושים בוק כשהם מגיעים לגיל מצוות, ועם זאת בוק לבת מצווה הפך כמעט פריט חובה אצל כל ילדה שמגיע לגיל 12.

הרעיון של צילום בוק בת מצווה הוא די פשוט, מצלמים את הילדה במקומות מסוימים; אם זה בטבע, אם זה בסטודיו, אם זה במקומות אחרים, בבוקים לבת מצווה מצטלמת הילדה לבדה, עם הוריה ובני משפחתה, עם חברותיה וחבריה הקרובים. כל הצילומים נעשים כשמלכת הבת מצווה נהנית מתלבושות שונות, איפור ועוד.

בסיום הצילומים, בוחרת כלת השמחה יחד עם הוריה את התמונות שהיא רוצה שיהיו בבוק, וכולם מתכנסים לכדי ספר אחד. ברוב המקרים מקבלים בין 3 ל-4 ספרים, כשהילדה מקבלת אחד, ההורים אחד, והסבים והסבתות מכל צד מקבלים ספר אחד.

בוקים לבת מצווה משמשים את הנערה ומשפחתה לצרכים שונים, הבוק יכול לשמש אותה בשביל להראות לחברותיה ולחבריה, הוא יכול לשמש אותה למזכרת, ובמקרים מסוימים הוא יכול גם לשמש אותה במקרה ותרצה להשתלב בעולם האופנה או הטלוויזיה. במקרה כזה יש סיכוי שהיא תצטרך לעשות עוד סט צילומים בשביל לחדד תמונות שונות, אך זה כבר תלוי בצרכים שלה ובדרישות השונות שיופנו לשם כך.

 

מה עוד צריך לדעת על בוק לבת מצווה

ראשית יש לזכור, שסשן צילומי בת מצווה יכול להיות מצולם על ידי צלם או צלמת, אך לרוב עדיף לבחור בצלמת, צריך להיות חיבור, צריך להיות Fun, וייתכן ולילדה יהיה הרבה יותר קל עם צלמת שתבין אותה ואת צרכיה ולא עם צלם בהכרח, היא עשויה להתבייש.

שנית, חשוב שהצילום יהיה מקיף, כלומר שיכלול גם איפור, עיצוב שיער ופרטים אחרים ולא רק צילום לשם הצילום. בסופו של דבר התמונות יהיו חלק מבוק ועל כן מוטב שהן יצאו מושלמות או לפחות קרובות לכך.

שלישית, אל תגרמו לילדה לעשות את הבוק אם היא לא רוצה. יש הורים שחושבים שהילדה תתרצה ברגע שהמצלמה תעמוד מולה ותידלק, יש הורים שלא שמים לב שהילדה עושה את זה רק בשביל לרצות אותם. תשאלו את הילדה אם היא רוצה את זה או תחכו שהיא תבקש מכם, אם היא לא תרצה בזה וכן תעשה את זה, היא לא תהנה וזה ייראה בכל תמונה, יתרה מזו זה יגרום לה להרגיש ממש רע וחבל.

צילום בוק בת מצווה צריכה להיות חוויה וככה עליכם לקחת את זה. 
ואת החוויה הזו אני יעשה למלכת הבת מצווּש’ בצורה הכי מושלמת שאפשר!

לקביעת צילומי בוק בת מצווה, צרו קשר עוד היום,

שלכן, דנה