בוק לבת מצווה - כשהילדה הופכת לנערה מול העדשה

היום כל אחת רוצה לעשות בוק לבת מצווה, הרגע הזה הגיל הזה, כל השינויים שהגוף עובר, אין רגע מרגש יותר הילדה הגיעה למצוות.

בוק לבת מצווה
בוק לבת מצווה בסטודיו - דנה אופיר

אני פוגשת כל כך הרבה נערות מתבגרות שמגיעות לעשות בוק לבת מצווה אצלי בסטודיו, ואני חייבת לומר את האמת,

כל פעם מחדש – זה מרגש אותי!

אני נזכרת בעצמי באותה תקופה (שאגב, אני לא זכיתי לבוק בת מצווה… אך זה כבר סיפור אחר), נזכרת בשינויים שעברתי הן מבחינה חיצונית והן מבחינת אישית, זכרון שתמיד מעלה לי חיוך על הפנים.

 

בוק לבת מצווה זה הכי כיף שיש!

הדור של היום זה כבר בכלל משהו אחר, גיל ההתבגרות הפך להיות מורכב, עבורנו ההורים, אז אם לפחות שבדבר אחד נוכל לרצות אותה, היא רוצה בוק לבת מצווה – זה ייתן קצת שקט..

הכי חשוב לי ביום המיוחד הזה לתת לה את ההרגשה שהיא מלכה ליום אחד, לאחר שהגיעה לסטודיו עם מזוודה מפוצצת בבגדים, לא ישנה כל הלילה לפני מרוב התרגשות, כבר מתה להשוויץ לחברות – אז למה לא לתת לה את זה.

ההכנות לצילומי הבוק

לפני שנתחיל בצילומי בת מצווה, אנחנו פותחות יחד את המזוודה ועוברות יחד על הבגדים שהיא הביאה, בוחרות את הסטים המועדפים עליה ומתחילות להצטלם.

תמיד מדהים אותי השינוי בין סט לסט, איך בהתחלה היא מבוישת וקצת סמוקה, לא מבינה מה היא עושה פה ומה היא צריכה לעשות בכלל ואז אחרי 10-15 דקות כבר משתחררת ומתחילה לזרום וליהנות.

אני רואה את החיוך שלה, את האושר שלה, את הסיפוק.

ואז בין סט לסט היא ממש כבר מתחילה ליהנות מהחוויה והצילומים ואני רואה אותה זוהרת.

רוצה לתת לבת שלך את החוויה המדהימה הזו?

בלי פוזות ‘מגרות’ או ‘חושפניות’ אלא רוצה להשאיר אותה בת 12 ובאמת לגרום לה להיות מלכה ליום אחד, את מוזמנת ליצור איתי קשר ואשמח לתת לך את כל הפרטים על חבילת הצילומים של בוק בת המצווה המושלמת שלי.

ובנתיים, תוכלי להתרשם מגלרית התמונות שלי; צילום בוק בת מצווה

מחכה לראותכן בסטודיו שלי

דנה