בוק בת מצווה - מוש!

צילומי בת מצווה הם המתנה המושלמת לכל נערה. זוהי מזכרת גם לה, וגם להורים ולבני המשפחה. זוהי דרך נהדרת לפרגן לה, לתת לה להרגיש מלכה ליום אחד, כזו שעומדת באור הזרקורים ונהנית מתשומת לב מפרגנת ומעצימה.

דנה אופיר – צלמת הריון, ילדים, משפחה ובת מצווה, בסטודיו ובטבע – מספרת עוד על אפשרויות הצילום השונות לקראת בת המצווה.

בוק בת מצווה - מתנה מושלמת | סטודיו לצילום דנה אופיר

בוק בת מצווה – איך הכל מתחיל

יום הצילומים של נערת בת המצווה הוא יום שכולו כיף והנאה. המטרה הראשונה היא לפנק את הנערה, להעצים אותה ולגרום לה להרגיש טוב עם עצמה.

קודם כל, מומלץ לתאם את יום הצילומים מראש. לאחר מכן, בשיחה עם הצלמת, מחליטים על סגנון הצילומים הרצוי, על הרקע בו מצטלמים (ניתן להצטלם הן בסטודיו והן במקומות שונים בטבע), קובעים לכל צילום את סגנון הלבוש המתאים לו מתוך המלתחה שמביאה עימה הנערה ומתאימים גם אקססוריז נוספים להשלמת המראה והאווירה. כשהכל מוחלט ומוכן ניגשים לשלב האיפור. מכיוון שמדובר בנערה צעירה חשוב שהאיפור שיעשה יהיה עדין, טבעי ומותאם לגילה.

 

האם זה מתאים לכל אחת?

מטבענו, כבני אדם, אנחנו שונים זה מזה. ישנן נערות בעלות בטחון עצמי גבוה, שאוהבות ונהנות לעמוד מול המצלמה וכאלה ביישניות יותר, שמעמד זה מול המצלמה מביך אותן. זה טבעי ומובן.

צלמת אשר מתמחה בצילום בוק לבת מצווה, תדע איך לעזור לנערה להרגיש נוח יותר מול המצלמה. מלבד זאת, חשוב לזכור שהנערה אינה חייבת להצטלם לבד. אם זה מעניק הרגשה טובה יותר ניתן לצרף לצילום בני משפחה וכן, חברות וחברים טובים. לפעמים נוח יותר להצטלם בתחילה כחלק מקבוצה וכשהקרח מעט נשבר להוסיף בסוף גם כמה תמונות רק של הנערה.

 

מה קורה לאחר הצילומים?

הפקה של בוק צילומי בת מצווה זהו דבר שלוקח זמן.

לאחר שנגמר יום הצילומים על הצלמת לעבוד על התמונות ולעבד אותן, כך שהתוצאה המוגמרת תהיה היפה והמחמיאה ביותר. לאחר מכן מארגנים את כל הצילומים הנבחרים יחד לאלבום דיגיטלי מעוצב. בשל כך, מומלץ לקבוע את יום הצילומים מספיק זמן מראש, טרם אירוע בת המצווה עצמו, כך שבאירוע יהיה ניתן להציג את המוצר המוגמר.