בוק בת מצווה – טיפים איכותיים

כל נערה נמשכת לעולם הזוהר והיופי. היום צילומים ייחודי ומקצועי של בוק בת מצווה כל אחת יכולה לחוות ליום אחד חוויה כיפית של תשומת לב רבה ותחושה שהיא כוכבת.

לרוב הנערות חוויה זו היא חוויה חדשה ולא מוכרת שמעורבים בה שלל רגשות כמו התרגשות, ציפייה, מתח וחשש.

פניה לצלמת מקצועית שתצלם את האלבום יכולה להרגיע כל נערה ולגרום לה לחוש ביטחון.

צילום בוק בת מצווה - טיפים איכותיים - סטודיו לצילום דנה אופיר
בוק בת מצווה, טיפים לצילומי בת המצווה - סטודיו דנה אופיר
בוק בת מצווה - צילומי סטודיו לבת מצווה - סטודיו לצילום דנה אופיר

צילום בוק בת מצווה יוקרתי – טיפים איכותיים

הי, אני דנה אופיר היא בעלת ידע מקצועי רב בתחום הצילום האומנותי. אני מעניקה שירות אישי לכל נערה והנוכחות שלה ביום הצילומים מרגיע. איכות הצילומים שלי היא מן הטובות והגבוהות ביותר בארץ. הסבלנות והמקצועיות שלי יאפשרו גם לך ליהנות מיום שכולו כיף, חופש והנאה. הצילומים מורכבים מצילום של מגוון תמונות שונות צילומי בת מצווה בטבע משולב בצילומי בת מצווה בסטודיו, שבמהלכם תוכלי להחליף מספר תלבושות, אביזרים ולעצב מחדש את המראה שלך. תוכלי לבחור גם מקומות שונים ורקע שונה לכל צילום – לפי הטעם האישי שלך.

אז איך אפשר להתחיל? כל מה שאת צריכה זה לקבוע איתי יום צילומים. הארגון של יום הצילומים הוא האחריות שלי – האחריות שלך היא לבוא עם המון מצב רוח טוב, התלהבות ואנרגיה בשביל יום שכולו בילוי. יום בו את במרכז.

 

צילומי בת מצווה – איך מתכוננים ואיך הוא מתנהל?

יום הצילומים עובד כך שנקבע מראש את היום ואת השעה בה ניפגש (זמני הצילום תלויים בעונה בה הצילומים מתקיימים). אני אגיע בזמן ומכונה לצילומים – כל יום עבודה מוקדש אצלה רק לנערה אחת. כך שכל יום הצילומים יהיה יום בו את במרכז ואת הכוכבת הכי חשובה בסביבה. לפני תחילת הצילומים נתאים לכל רקע או מקום צילום מראה משלו. התאמת המראה כוללת בחירה של סגנון לבוש ואקססוריז מתאימים. את המיקום לצילומים נבחר ביחד ותוכלי לבחור בין מקומות כפריים בחיק הטבע ובין מקומות בלב הערים הגדולות.

צילום לבוק הבת מצווה – איפור כן או לא?

האיפור שאת יכולה לבחור לצילומי הבוק שלך הוא איפור עדין מאוד וטבעי. ככל שתתאפרי יותר כך המראה שלך יהיה פחות טבעי והיופי הטבעי שלך פחות יבלוט. השקעה באיפור עדין שמדגיש את היתרונות של המראה הטבעי שלך יסייעו לך להיראות מעולה אך לא מבוגרת מדי לגילך. איפור של נערת בת 12 צריך להיות איפור בסיסי ופשוט – כי לפעמים בפשטות מצוי כל היופי והתום שיש. האיפור יוכל לסייע לך להרגיש יפה יותר והוא יוכל גם להסתיר ולטשטש פצעי בגרות עם יש לך כאלה. אם אינך יודעת להתאפר – אני אאפר אותך!

 

צילום בוק לבת המצווה – מה זה פוטושופ? והאם כדאי להשתמש בו?

פוטושופ היא תוכנה דיגיטלית לעיבוד תמונות. כל תמונה שרואים בעיתון, בטלוויזיה ולעיתים גם באינטרנט עוברת בדרך כלל עיבוד בתוכנה זו. תוכנה זו נועדה לשדרג תמונות טובות כך שהן יהיו תמונות מרהיבות ויוצאות דופן. באמצעות תמונות אלו ניתן לשפר את התאורה בתמונה או את הצבעים של הרקע שלה. התמונות יכולות לאפשר גם לתקן פגמים שהיו בצילום בגלל תנאי ראות גרועים או מזג אוויר גרוע. באמצעות התוכנה ניתן גם לטשטש את עור הפנים כך שלא יופיעו בו פצעים שונים.

 

אז בוק בת מצווה – סטיילינג כן או לא?

המונח בוק מגיע מעולם הדוגמנות. לכל דוגמנית יש בוק שהוא אוסף התמונות שלה מעבודות שונות. צילום בוק בת מצווה הוא למעשה אוסף של תמונות של ילדת המצוות. בדיוק כמו שכל דוגמנית שמה לב לסטיילינג (לאופנתיות של הלבוש שלה) בזמן שהיא מצטלמת כך גם כל נערה שמצטלמת לבוק של אירוע צריכה לשים לב למה שהיא לובשת. הכיף הגדול ביותר של הפקות צילומי בת מצווה הוא שניתן להפיק את הצילומים כמו צילומי אופנה לכל דבר. אתן יכולות לבחור ללבוש ביום האירוע בגדים מיוחדים יותר שאחרת לא הייתן לובשות אותן. כך הסגנון של התמונות יהיה מעניין ויפה יותר. הסטיילינג נועד להתאים את הלבוש שלך לנוף או למיקום בו את מצטלמת. את יכולה לבחור להצטלם במגוון סגנונות וללבוש בגדים בעלי מרקם או צבעים שונים, ולשלב אקססוריז שונים שאני מחזיקה לצרכי הצילומים.

 

צילומים לבוק בת מצווה – האם כל נערה יכולה להצטלם?

באופן טבעי לא כל אחת מרגישה הכי בנוח או הכי טבעי מול המצלמה. זה טבעי לחוש ביישנות או חוסר ביטחון כאשר מצלמים אותך, אבל אין לך שום סיבה לחשוש. אני מתמחה בצילום של נערות בת מצווה באופן שיהיה זורם וטבעי. כשאני מאחורי המצלמה הצילום הופך להיות חוויה כיפית מאוד ומהנה. אם את חשה חוסר ביטחון ואת ביישנית את יכולה בהתחלה לבחור להצטלם עם חברה טובה שאת מרגישה אתה בנוח. בסופו של דבר איכות התמונות שלך תהיה גבוה מאוד ותיהני מהתוצאה הסופית.

 

צילום של בוק בת מצווה – כמה זמן לוקח לצלם ולהכין את הבוק?

צילום בוק בת מצווה זה תהליך. גם לאחר שיום הצילומים מסתיים יש לעבוד על התמונות ועל העיבוד שלהן. מומלץ לקבוע תאריך לצילום הבוק כמה חודשים לפני האירוע. את יכולה לבחור לצלם את האירוע באופן איכותי מאוד בזמן שלך ובלי לחץ אפילו חצי שנה לפי אירוע בת המצווה. כך יהיה לך זמן לשפר את התמונות ולשדרג אותן שיהיו בדיוק כמו שאת אוהבת. צילום כמה חודשים מראש יאפשר לך לארגן את הצילומים בנחת וליהנות מהם.

 

איך להתכונן לצילומי בוק בת מצווה?

כאשר מגיע בשעה טובה יום הצילומים יש מספר המלצות שחשוב לשים לב אליהן. קודם כל אם את רגילה להסיר שיער מהגוף או לסדר גבות ושפם כדאי לך לעשות זאת מס’ ימים לפי הצילומים – כך בצילום עצמו תראי מושלם והעור שלך לא יהיה אדמומי או עם פצעים. עוד מומלץ לעצב את השיער בתסרוקת מיוחדת כמו החלקה או תלתול שלו או אפילו בתסרוקת של צמות מיוחדות. מומלץ להחליט מראש איזה עיצוב את רוצה לשיער שלך והאם את רוצה לעשות פן ולהגיעה מוכנה ומהודרת. מומלץ גם לטפח את הציפורניים בידיים וברגליים ולמרוח לך כך שהן יהיו מבריקות.

 

אז נתראה ביום הצילומים שבטוח יהיה מהנה!

 

שלך,
דנה