בוק בת מצווה בטבע - הכי אורגני שיש

חולמת על בוק בת מצווה מקצועי שיופק באופן אישי רק עבורך?

תמונות איכותיות בהן תככבי על רקע נופים מרהיבים, רוכבת על סוסים או פשוט כפי שאת עם הבגדים הכי יפים, התסרוקות המרשימות ביותר בסטודיו מקצועי?

זה פשוט, את רוצה בוק בת מצווה בטבע!

בוק בת מצווה בטבע - דנה אופיר
בוק בת מצווה בטבע
בוק בת מצווה בטבע - צילום דנה אופיר

גיל הבת מצווש’ מאופיין בטבע לנסות דברים חדשים, להרשים ולהוציא לפועל את החלומות הכי ורודים שלך. יש שרואות ביום הבת מצווה הזדמנות להראות את הצד הבוגר והייחודי שלהן, ולכן יוצרות לעצמן אלבום מקסים שיהווה מזכרת לכל החיים.

כצלמת מקצועית, אני מאפשרת לבת המצווה ליצור לעצמה בוק בת מצווה בטבע: בפארק מעניין, בשמורת טבע, בחוות סוסים או במבנה נטוש, או/בנוסף להצטלם בסטודיו – הזדמנות מצוינת להגשים את חלומך להיות בוגרת ומיוחדת ולהופיע במלוא הדרך.

 

בוק בת מצווה בסטודיו או בטבע?

לאחר שהתייעצת עם משפחתך, והחלטת שברצונך להפיק בוק בת מצווה, נשאלת השאלה המתבקשת: היכן? האם לערוך צילומי בוק בת מצווה בטבע, או בסטודיו?

כצלמת מקצועית, אני יכולה לספר לך שפחות משנה המיקום של הצילומים, אלא יותר חשוב הוא הנושא של הכימיה בינינו (צלמת ומצולמת). המקום בהחלט יכול להוסיף נקודות, אך יש לתת את הדעת בעיקר על היכולת להיפתח אחת מול השניה, כדי ששתינו נחוש בנוח לצלם ולהצטלם.

ניתן לומר שיש משהו בטוח ואינטימי יותר בצילום בוק בת מצווה בסטודיו. ניתן להתמסר בקלות ליום הצילומים, להופיע עם לבוש מיוחד, איפור ומגוון תסרוקות ולחוש הכי בנוח. לעומת זאת, בצילום בת מצווה בטבע את מצטלמת על רקע הנופים היפים ביותר, והטבעיות של הסביבה נותנת את אותותיה באיכות התמונות, אולם לעיתים תצטרכי להתמודד עם הסחות דעת, ואובייקטים שונים הנכנסים לפריים.

ככלל, בכל מקום בו תבחרי להצטלם יהיו יתרונות וחסרונות, וכדי להגיע לאיזון אני ממליצה לשלב את השניים – להצטלם בטבע ובסטודיו לסירוגין כדי ליצור מגוון תמונות עשיר ומעניין.

 

היכן ניתן להצטלם לבוק בת מצווה בטבע?

ביום הצילומים, אני ואת נפגשות, ואת מקבלת ממני הדרכה מקצועית כדי שתראי במיטבך (אחרי הכול, לא כל יום את מצטלמת לבוק מקצועי). אחרי ההדרכה, אנחנו מתחילים בצילומים לפי העדפתך האישית. אנו בוחרים מראש את המיקום המועדף עליך (אני ממליצה להתחיל עם צילומים בטבע, ולאחר מכן לעבור לסטודיו המוגן), ואת בוחרת היכן להעביר את יום הצילומים: בבית נטוש, בשדות פורחים, ליד קיר גרפיטי, במעבה יער, בחוף הים בתוך ומחוץ למים, בחוות סוסים או בכל מקום אחר שיעלה על דעתך. בכל אזור נחליף ביגוד, תסרוקת, נחדש את האיפור ונתאים את הצילום להעדפתך ותחביבייך באופן אישי. אם את אוהבת לקפוץ או לרקוד או שיש לך תחביבים מעניינים אחרים, נדגיש זאת בתמונות שלך, כדי ליצור בוק מרשים שישקף את הסגנון הייחודי שלך.

 

עבורי הצילום הוא לא סתם עבודה, זאת האהבה הראשונה שלי. אני מתרגשת בכל פעם מחדש לפגוש את בנות המצווה המרוגשות וליצור יחד איתן בוק חלומי שילווה אותן לאורך שנים.

אני מזמינה גם אותך להצטרף ליום צילומים מלא בשמחה ובהתרגשות.