צילומי הריון בטבע: איך לעשות את זה מושלם

אין כמו להיות בטבע. האוויר, האור, ריח האדמה והמים. פותח את כל החושים, מרענן ומחייה.

לכן דווקא בתקופת ההיריון בה גדל בתוכך עוברך היקר לך מכל, אותו את רוצה לעטוף באינסוף אהבה, חום ובטחון..

צילומי הריון בטבע, סטודיו לצילומי הריון - דנה אופיר
צילום הריון בטבע - סטודיו דנה אופיר

חשוב מאוד לצאת אל הטבע, למלא מצברים ולדאוג לאיזון ולבריאות של שניכם. לכן גם ברור מדוע נשים רבות נהנות כל כך לתעד את התקופה הקסומה הזו של חייהן, דווקא בטבע. צילומי הריון בחיק הטבע הם ללא ספק חוויה מיוחדת במינה, מהנה ומרגיעה, שאליה רק צריך רק לבוא מוכנות. אז תני חיוך, אנחנו מתחילות..!

 

בואי לצילומים בקלילות

כמו בכל דבר בחיים, הגישה עושה את ההבדל. אל יום צילומי הריון בטבע חשוב שתבואי קלילה, זורמת, מוכנה לשינויים. שינויי מזג אוויר, שינויי תאורה טבעית, שינויי זוויות ועוד. בטבע כמו בטבע הכול הרמוני, נעים וזורם, ויחד עם זאת מפתיע ובלתי צפוי. מעט שונה מקירותיו הצפויים והידועים של הסטודיו. לכן אם בחרת לעשות את יום הצילומים בחוץ, חשוב שתקחי בחשבון את העובדה שצפוי לך יום בלתי צפוי, ותקבלי זאת בחיוך אחד גדול של ציפייה לגלות מה טומן בחובו היום הזה.

 

בואי רעננה

כמובן שמחכה לך חוויה יוצאת דופן, מעניינת ומעט אינטנסיבית, לכן כדי שתפיקי ממנה את המיטב, מומלץ להגיע רעננה, לאחר מנוחה טובה, ובנוסף לכך שבעה לאחר ארוחה לא כבדה מידי. תני לגופך להרגיש נינוח ותיהני מכל רגע.

 

בואי מטופחת באופן הנעים לך ביותר

טפחי את גופך ואת שיערך באופן המרגיש לך נעים וטבעי עבורך ביותר. מומלץ לחפוף את השיער ערב קודם על מנת שייראה טוב. אם את בדרך כלל רגילה להתאפר, את מוזמנת כמובן להגיע מאופרת כהרגלך, אך גם אם את לא נוהגת להתאפר ביומיום, אני ממליצה על איפור עדין מאוד של מייקאפ בגוון המתאים לעורך, מעט סומק רענן ומסקרה שחורה להארכת הריסים והבלטת יופיין הטבעי של עינייך. לא מומלץ להגזים עם איפור בולט ודומיננטי יתר על המידה.

כפי שתוכלי לראות בגלריות תמונות הריון, פעמים רבות ידיה של האם מונחות על אזור הבטן, זוהי תנוחה טבעית מאוד לכל אישה בהריון, ונראית נהדר בתמונות של צילומי הריון. לכן מאוד כדאי להגיע עם ידיים מטופחות, וסידור נעים ואסתטי לציפורניים, אך כזה שיוכל להשתלב בכל סגנון לבוש ורקע, כלומר גווני לק בהירים, או פרנץ’ מניקור, ולא צבעים עזים.

 

רוצה בוק הריון משלך?

הכנסי לחבילות צילומי הריון – וצרי עימי קשר!