איזה כיף זה בוק לבת המצווה

אירוע בת המצווה שלך שמתקרב בצעדי ענק הוא ההזדמנות הגדולה שלך לפנק את עצמך במתנה מקורית ומיוחדת – אלבום צילומי בוק בת מצווה מושקע.

בשנים האחרונות, הפך בוק בת המצווה לבחירה הכמעט ראשונה של כל נערה במסגרת ההכנות לאירוע, ויחד עם הקליפ הנלווה הם ממש Must באירועי בת המצווה.

בוק לבת המצווה - איזה כיף! סטודיו דנה אופיר
בוק לבת המצווה - הכי כיף שיש! סטודיו דנה אופיר

את בכלל שואלת אם בוק לבת המצווה זה כדאי?

את שואלת חברות, ומתלבטת עם עצמך- האם זה כדאי?
ללא ספק מדובר בהשקעה רבה מצדך: יום שלם של צילומים, הדורש ממך להחליף שמלות, אקססוריז, לוקיישנים…
בנות מצווה רבות שואלות את עצמן האם ההשקעה משתלמת לטווח ארוך? אז פה, אני אנסה לענות על שאלות אלו, וכך תוכלי לשקול זאת בעצמך.

 

את הכי יפה בעולם

יכול להיות שחלמת להיות דוגמנית בשלב זה או אחר של החיים. יתכן שיש ברשותך את הנתונים הנכונים, ואת חולמת להרגיש מהן דרישות המקצוע, וכיצד מרגישה דוגמנית אמיתית. אם עולם הזוהר מושך אותך והרעיון קוסם לך, יום צילומי בת מצווה יהיה חוויה מרעננת ומשחררת שללא ספק תיזכרי לאורך זמן. רק תדמייני את הפוזות השונות, המשחק מול המצלמה והמאפרת והסטייליסטית העומדים לרשותך ביום המיוחד… כולם יחד יאפשרו לך לקבל טעימה מעולם הזוהר המרשים.

תרשי לי לקחת אותך קצת קדימה, ימים ספורים אחרי האירוע. בנוסף לתמונות המרשימות שתקבלי, בהן תראי במיטבך, החוויה שתחווי ותשומת הלב הרבה במהלך יום הצילומים ילוו אותך עוד הרבה זמן לאחר מכן. הסיבה לכך היא שבצילומים שלי, איני מסתפקת בהפקת אלבום מקורי לבת המצווה, אלא דואגת להעניק לך את מירב תשומת הלב בהתאם להעדפותיך ורצונותיך.

יש בנות מצווה שאוהבות את האווירה הביתית של הסטודיו, ויש כאלה שמעדיפות את הדינמיקה של הטבע, יש בנות משוחררות יותר, ויש ביישניות מטבען. התפקיד שלי הוא להציג אותך במלוא הדרך, בהתאם למתנות הייחודיות שקיבלת: התכונות הייחודית לך.

לשדרג את אירוע בת המצווה עם אלבום וקליפ ייחודי

יתכן מאוד שאת ומשפחתך מתלבטים לגבי התוכן שתיצקו לתוך חגיגת הבת מצווה. ייתכן ובחרתם אולם אירועים, מועדון או פינה בטבע לחגוג את האירוע המרגש, ואתם מחפשים אטרקציה מקורית ומלהיבה שתשדרג את האירוע או תוכן ייחודי שירשים את האורחים. כאן האלבום המקצועי והקליפ המרשים שאפיק עבורך ללא ספק יעשו את העבודה.

בסיום יום הצילומים החוויתי, תקבלי ממני עשרות תמונות מובחרות בהן את נראית זוהרת ומרשימה, מתוכן 20 תמונות בעיבוד מיוחד בשחור לבן וכמובן קליפ מדהים למזכרת אותו תוכלי להציג באירוע יחד עם הבוק בת מצווה שלך.

תוספת קטנה ומשמעותית זו הפכה להיות כמעט חובה באירועי בת מצווה בשנים האחרונות, אך הקליפ שאפיק עבורך (ויתבסס על התמונות מיום הצילומים) יהיה שונה מכל הקליפים שראית בעבר, וכל זאת מהסיבה הפשוטה שתוכנו ישקף אותך, את תחביביך המיוחדים, את האתרים החביבים עלייך, את הרצונות והחלומות האישיים שלך.

 

אני מזמינה אותך לשדרג את אירוע בת המצווה, וליצור מזכרת לכל החיים.

שלך דנה.