כל מה שרצית לדעת על צילומי משפחה וילדים

אתם כבר משפחה , ואין דבר מקסים יותר מלהגיע לסטודיו לזמן של כיף משפחתי , שבסופו תצאו עם מזכרת מיוחדת אם יש צילום שאני הכי אוהבת זה צילום ילדים ומשפחה ולכן הפכתי את זה להתמחות של הסטודיו .

לסטודיו מגיעות המון משפחות , ילדים בכל הגילאים גם קטנים מאוד וגם גדולים , אז אם קיים איזה שהוא חשש האם הילדים ישתפו פעולה , אתם יכולים להסיר דאגה . במהלך שנות פועלי הבנתי בדיוק איך לגרום לכל גיל לשתף פעולה , דאגתי לאבזר את הסטודיו בשפע של משחקים , אביזרים מיוחדים , רקעים , אקססוריז ובגדים שמתאים לכל הגילאים .

הכי חשוב שתזכרו שאתם באים ליום כיף של יחד בו ניצור רגעים של אושר ושמחה , ואני אהיה שם כדי לצלם .

צילומי משפחה במרכז
צילומי משפחה וילדים

כמה דברים חשובים לפני צילום תינוקות וילדים בסטודיו:

אין דבר יותר כיף ומשמח מלהגיע כל המשפחה לצילומים חוויתי ומזכרת מדהימה בסטודיו

ולכן בכדי שהחוויה תהיה טובה לכולנו מצרפת לכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם להתכונן ולהכין

את עצמכם לקראת הצילומים .

  1. מועד נוח לצילומים – חשוב מאוד לתאם מועד שיהיה נוח לילדים שהם יגעו ערניים , שבעים ועם מצב רוח טוב . המועד שעדיף במיוחד לקטנטנים עד גיל 4 זה בשעות הבוקר אחרי שנת לילה טובה ,ארוחת בוקר ומוזיקה כייפית ושמחה.
  2. שיתוף הפעולה של ההורים במהלך הצילומים – מכיוון שאני עובדת מאחורי המצלמה ותופסת את הרגעים המיוחדים של הקטנטנים שלכם , עזרתכם מאוד חשובה . קחו בחשבון שבמהלך צילומי משפחה, בשעה הקרובה עליכם להיות צוות הווי ובידור , חישבו מבעוד מועד מה הכי מצחיק את הקטנטנים שלכם , מה גורם להם לשמוח , אתם תמיד יכולים להביא חפץ/ צעצוע שהם אוהבים , שירים מיוחדים וכל דבר אחר שיגרום לשיתוף פעולה מצדם . חשוב לי לציין כי הסטודיו מאובזר בהרבה מאוד משחקים , אביזרים ואקססוריז שמעסיקים ותורמים לחוויה אבל אין כמו אמא ואבא.
  3. אין צורך לביים את הילדים – מטרת הצילומים היא לתפוס את הקטנטנים ברגעים הקטנים והמיוחדים שלהם גם אם הם לא מיישרים מבט למצלמה ומחייכים , תהיו רגועים וסבלניים , תחמיאו להם והכי חשוב תרפו ! ככול שאתם תהיו רגועים יותר ככה הם יזרמו יותר וישתפו פעולה.
  4. סבלנות – צילומי ילדים דורשים הרבה מאוד סבלנות , אני מצוידת בהרבה מאוד ממנה וחשוב לי שגם אתם תגיעו איתה . גם אם הילד בוכה (כן , גם זה קורה לפעמיים ) זה לא אומר בהכרח שהוא לא מעוניין להצטלם , יכול להיות שהוא התעייף או רעב ולכן אנחנו נקשיב לבקשותיו ונהיה סבלנים עד שיחזור לשתף פעולה.
  5. טיפ לצילומי סמאש קייק / משתוללים בצבעים – ברוב הפעמים המפגש הראשון של הקטנטנים עם עוגה / לכלוך קורה בסטודיו . ולכן אני ממליצה מספר ימים לפני צילומי קייק סמאש, לתת לקטנטנים להכיר מקרוב יותר מרקמים שונים אפשר לתת להם מעדן / גבינה או כל אוכל אחר להשתולל ולהתלכלך כאוות נפשם , כך שכשיגיעו לסטודיו ויפגשו את הלכלוך הם כבר יהיו מוכנים ולא נרתעו . (* מומלץ לצלם את החוויה אפילו בסמארטפון 😀 ) לאחר הצילומים הקטנטנים זוכים למקלחת חמה ומרעננת – אז לא לשכוח להביא מגבת.

מחכה לכם בסטודיו שלי

עם הרבה מצב רוח טוב ושיתוף פעולה

שלכם ,

דנה אופיר