בוק בת מצווה – מזכרת לרגעים שכיף לזכור

האמת שאני ברגשות מעורבים. גם אני כאמא לשתי בנות, מצד אחד מחכה שהן יגדלו ויהפכו לנערות בוגרות, אבל מצד שני שמעתי שזה כזה גיל נוראי..
אז עוד לא הצלחתי להחליט מה באמת אני רוצה, אבל אין ברירה והן גדלות כל כך מהר והופ מגיע לו גיל 12 הנכסף והילדה הקטנה שלך הופכת לנערה, פייר זה הכי מרגש שיש!

כמו כל נערה בגיל 12, בוודאי שגם היא רוצה בוק בת מצווה יוקרתי ושווה אבל אם היא רוצה בוק ייחודי באמת, אז הגעתן לצלמת הנכונה.

בוק בת מצווה - סטודיו דנה אופיר
בוק בת מצוה, צילומי טבע - צילום; דנה אופיר
בוק בת מצווה, רקדנית - סטודיו לצילום דנה אופיר

אני דנה אופיר ואני מצלמת בוק בת מצווה ייחודי ומושלם.

חבילות צילומי בוק בת מצווה הוא הבייבי של הסטודיו, והסיבה אני אומרת את זה, כי זאת אחת האהבות שלי אני חושבת שבכל בוק בת מצווה אני מתרגשת ביחד עם הנערה ולפעמיים אפילו יותר.

מה שייחודי לבוק שלי מעבר הצילומים, זאת החוויה!
החוויה כל כך חשובה ואני מאוד שמה דגש ליצור עברה את היום הכי שווה שיש.

אופי הצילומים מאוד עדין ומתאים במיוחד לנערות בנות 12. אני לא מצלמת בפוזות חושפניות או בבגדים לא מחמיאים ולא באיפור כבד. היא בת 12 וככה אני משארה אותה גם בצילומים!

 

היום לקראת הבוק בת מצווה מתחיל אצלי בסטודיו.

אנחנו נפגשות, מקשקשות, שותות מיץ ואוכלות עוגיות, בנתיים משוחחות קצת, כדי שהקרח ישבר והנערה תרגיש איתי הכי נוח שיש כי זאת הצלחת הצילומים.
יחד אנחנו עוברות על המלתחה שהביאה ובוחרות את הבגדים שהכי מתאים ומחמיאים לכל סט וסט. אחרי בחירת הבגדים, אנחנו עוברות לשלב האיפור אותו אני עושה. האיפור הינו עדין ונקי, שכבת מייק-אפ למרקם אחיד של העור וקצת סומק, צלילת עדינה ואודם לא דומיננטי שמדגיש את השפתיים בצורה עדינה ותמימה.

 

סיימנו בהכנות עוברים לצילומי בוק מבת מצווה.
שעה ראשונה צילומי בוק בסטודיו, בין 5-6 סטים מגניבים ושווים שמותאמים במיוחד לגיל בת המצווה ולמה שהן אוהבות, רצוי גם להביא לאחד הסטים בסטודיו, ביגוד יחודי לתחביב; נעלי ריקוד, מחבט טניס, כובע רכיבה או כל דבר אחר שהיא עושה.

סיימנו את צילומי הסטודיו, אנחנו מתארגנות ונוסעות ללוקיישן קסום במרכז  לצילומי בוק בת מצווה בטבע, שם אנחנו גם נחליף מספר לוקים ונשתמש בשמש כתאורה טבעית ורכה להדגיש את היופי הנערי .

 

כנסו לגלריית צילום בוק בת מצווה והתרשמו מצילומי הסטודיו והטבע.

 

בסיום יום הצילומים תקבלו לינק אישי לגלריה אינטרנטית אישית בה תצפו בכל התמונות, בין 150-200 ותבחרו 30 תמונות לעיבוד ועריכה ועוד 50-60  תמונות שיכנסו לאלבום הדיגטלי שמעוצב אישית על ידי לכל אחת ואחת .

סך הכל אנחנו הולכות לבלות 3 וחצי שעות יחד חוויה שבאמת היא תזכור לעוד הרבה זמן

לפרטים נוספים ולתיאום צרו איתי קשר

שלכן,
דנה אופיר